Forum kategorier

PGO G-MAX

PGO G-MAX

Medlemmer: 36
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
Køre kun 50?? Hey. jeg har en g-max som har fået 6,5 grams ruller og stage 6 replica udstødning på og den kører kun 50? alle begrensn...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. maj 2010
Visninger:
560
Custom skjolde? Hey. Jeg ville lige høre ad om nogen af jer kender nogle forhandlere som sælger special skjolde til g.max? eller bare n...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. jan 2010
Visninger:
398
Skjold sæt Hej er der nogen der ved hvor man kan købe et skjold sæt til pgo g-max 08 og hvad koster det?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
380
Udstødning Hey, er det rigtigt at kun nogle udstødninger passer på g-max? nogle siger at forrøret vil ramme stellet eller såda...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
274
Luft i dækkene hej er der nogen der ved hvor meget luft der skal i hjulene på min g-max
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
5. aug 2009
Visninger:
227
Billig g-max!!!!!!1 Hej er der nogen der hved hvor man kan købe en meget billig g-max 2006 behøves ikke og var fin men den skal ikke være s...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
356
pære Hej er der nogen der ved hvor stor pæren er til sæderummet? vil gerne have en i da min g-max står i et sort kælderum
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
303
Skjolde Ville høre om der var nogle der havde et komplet skjoldsæt (ikke sikkert jeg skal bruge det)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. maj 2009
Visninger:
294
Hjælp Hey alle G-Maxer. Jeg er en Fyr men simpelhen ingen forstand rigtigt på knallerter. Jeg har fået alle mulige til af...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. feb 2009
Visninger:
311
GMAX manual http://www.scootercommunity.com.au/files/folders/bolwell_sym_pgo/default.aspx
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. feb 2009
Visninger:
3.567
G-max Hey står med det problem. Skal flytte til sverige og skal bo ude på landet med gider altså ikke køre standard hehe. ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
12. nov 2008
Visninger:
388
50 km/t Std? Hey alle! Jeg valgte for en uge siden at gøre min G-max helt standard. jeg fik sat alle dele i og begrændsningerne på....
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. okt 2008
Visninger:
400
Udfordring Hey allesammen, vil i ikke li hjælpe mif i min udfordring? Det er meget vigtigt at jeg vinder den her :) På forhånd ta...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. sep 2008
Visninger:
219
Nogen som kan hj?lpe mig? hey alle sammen her for lidt tid sidden fik jeg endelig taget mig sammen til at pille ringen og den i tragten men eft...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
442
45 udst hey alle samm hvis jeg sætter 45 udst på min g-max den er helt std hvikel duser skal der så på
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
20. apr 2008
Visninger:
331
Hej folkens.. Nogen der kan hjælpe mig? Se nedenstående link: http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=77...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
8. mar 2008
Visninger:
363
politi mødte lige politiet her i eftermiddags. de fulgte efter mig men g-maxen fik bare bundgas i gennem de små stisystemer, s...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
244
.. hey stemmer i ikke lige på min maxi og min suzuki i mine udfordringer? mvt jolly.
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
204
FÅ ÌKKE POLERET Hej. Jeg gjorde den fejl at få mine fælge højglanspoleret ved Thobias's polerservice her på scootergalleriet.(http://...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. dec 2007
Visninger:
417
30 eller 50? Hey Hva er forskellen mellem en g-max 30 og 50. på siden af nogle g-maxer står der G-max 30 og på andre, fx min står ...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. dec 2007
Visninger:
263

Annonce