Indlæser...
Sortering
Bws fælge Hej hvad fælge passer direkte over på min bws ng? Er træt af de standart de alt for grimme. På forhånd tak
Styling
Oprettet:
10. jan 2016
Visninger:
635
Yamaha Bws Hej allesammen. jeg har lige monteret ny dellorto 19mm og polini evolution 70cc på min Bws jeg har prøvet en masse fors...
Tuning
Oprettet:
8. feb 2016
Visninger:
501
Bws forgaffel Hej sg, står og har problemer med min forgaffel til min bws. Kan man sætte nogle andre gaffelben på fra en anden model...
Teknik
Oprettet:
13. feb 2016
Visninger:
608
Yamaha bws Hej, min bws vil ikke kører og det har den ikke ville i 2 dage nu, det er efter der har været sne.. og har renset karbu...
Generel Snak
Oprettet:
3. mar 2016
Visninger:
618
yamaha bws ng spytter hvorfor spytter min bws ng når den kommer over de 60 km/t
Generel Snak
Oprettet:
9. mar 2016
Visninger:
510
Bws kobling, kan ikke være der :p Hey nogle der har erfaring med at sætte 107mm kobling og klokke på en bws/slider? har sat det på min men det kan ikke v...
Tuning
Oprettet:
19. mar 2016
Visninger:
331
Hjælp til Bws problemer med fart Hej SG. Jeg har før spurgt til hjælp med den rette indstilling. Jeg har forsøgt at indstille med forskellige dyser og r...
Generel Snak
Oprettet:
25. apr 2016
Visninger:
740
fælge Hej SG. nogen der ved hvor man kan Købe fede fælge til scooter feks. til min Bws. det må gerne være noget ud over de sæ...
Styling
Oprettet:
6. maj 2016
Visninger:
270
Langsom med Knæk udstødning! Hej Scootergalleri! Har lige monteret en Yasuni R udstødning på min yamaha bws men den har pga det mistet en del fart ...
Tuning
Oprettet:
11. maj 2016
Visninger:
4.294
70ccm på std Yamaha bws ng skal jeg skifte min krumtap hvis jeg sidder på 70 ccm på eller kan std krumtapå holde til det ???
Tuning
Oprettet:
17. maj 2016
Visninger:
312
Bws kickstarter problem Hej alle sammen på SG. jeg har lige fået skiftet krumtappen på min Yamaha bws, men nu har jeg et problem med at få møtr...
Teknik
Oprettet:
13. jul 2016
Visninger:
449
Hjælp bws Har min bws som dør efter jeg har kørt 100metor med bund gas har renset kaburator 3gange og intet har hjulpet så er lid...
Generel Snak
Oprettet:
16. aug 2016
Visninger:
641
std bws køre med 115dyse Hej min bws køre med opsætning: 12mm dellorto og tp powered udstødning og std cylle, der sidder og stage6 tap i og ...
Teknik
Oprettet:
25. aug 2016
Visninger:
223
Yamaha bws ng / jog trykfjeder Spørgsmål: Jeg har købt en 27kg trykfjeder til min Yamaha bws ng hos T-Hansen men skiverne åbner slet ikke nu. Jeg op...
Teknik
Oprettet:
27. aug 2016
Visninger:
497
Kickstarter går stramt.. hvad kan det være når jeg spænder min vario på min bws, og jogger på kickstarteren så kan jeg jogge maks 5 gange, også ...
Tuning
Oprettet:
12. nov 2016
Visninger:
509
MBK booster tuning hej jeg har købt mig en mbk booster fra 2005 som er importeret fra frankrig (så uden begrænsninger) og den kører ca. 60...
Tuning
Oprettet:
28. nov 2016
Visninger:
1.673
cylinder nogen der ved om min cylinder passer på en Yamaha BWS? http://www.scootergalleri.dk/tun-cylindersaet-47mm-fra-pm-tunni...
Tuning
Oprettet:
9. feb 2017
Visninger:
225
Hjælp søges hurtigt Hej sg har været så uheldig og knækket en pindbolt ved cylinderen på min Yamaha bws men her kommer spørgsmålet hvordan ...
Generel Snak
Oprettet:
18. feb 2017
Visninger:
520
Oversize membran Hej sg, har tænkt lidt på og købe en stage 6 oversize membran til min Yamaha bws ng men ved ikke om mit dæk kommer i ve...
Tuning
Oprettet:
11. mar 2017
Visninger:
400
Yamaha bws ng kan slet ikke trække hej, har det problem min Yamaha bws slet ikke kan tage omdrejninger når man gir den fuld gas, men de første 2 sek den f...
Generel Snak
Oprettet:
28. apr 2017
Visninger:
426

Annonce