Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Useriøs stemning
Jeg synes det er blevet alt for useriøst med den stemme, hvis i har problemer med hinanden snak om dem i stedet for at ...
Generel Snak |
Oprettet:
2. nov 2003
Visninger:
177
|
Montering af lygteglas på Spy !
Har lige bestilt klare glas hjem til min Yamaha Spy ! Andre der har problemer med at få det til at passe bagpå ? Og bli...
Styling |
Oprettet:
24. okt 2003
Visninger:
151
|
Yamaha 4g Sært problem
Jeg har en del problemer med min Yamaha 4g det der skete var at der jeg skulle hjem fra arbejde så kom jeg ud startede ...
Teknik |
Oprettet:
19. okt 2003
Visninger:
160
|
Scootermotor??
Jeg har problemer med at forstå hvordan en scootermotor virker. jeg ved hvordan en "alm." knallertmotor fungerer, men j...
Generel Snak |
Oprettet:
9. okt 2003
Visninger:
147
|
Sindsyg svær at starte, hvad fanden ka
Ja gider ikke til at fortælle hele historien om hvordan det hele startede.. men ihvertfald min scooter er så godt som u...
Teknik |
Oprettet:
17. sep 2003
Visninger:
834
|
Problemer med Polini vario på Hot 50
Hejsa...
Smed lige en ny polini variator på min Hot 50...
Ved første prøvetur gled den TOTAL i koblingen (standar...
Tuning |
Oprettet:
16. sep 2003
Visninger:
329
|
Motorbremsning lige pludselig.
Ja lige pludselig er der kommet en hel del problemer med min scooter. Om morgen når jeg køre af sted ja så køre den sgu...
Teknik |
Oprettet:
13. sep 2003
Visninger:
348
|
|
|
Søger billede/diagram af/over fz50 var
Ja håber der er nogle meget behjælpsomme personer derude. Har nogle store problemer med at få samlet alt skidtet nede i...
Teknik |
Oprettet:
11. sep 2003
Visninger:
659
|
Til scootergalleri.dk
så nu er der problemer igen! Er det mig, eller er der en der har noget snyd med i spillet. som ikke kan lide min knall...
Generel Snak |
Oprettet:
25. aug 2003
Visninger:
273
|
Useriøsitet!
Jeg synes godt nok ik der mange der har forstand på knallerter herinde! Der i hvert fald ingen der gider hjælpe.
Der e...
Generel Snak |
Oprettet:
27. jul 2003
Visninger:
402
|