Indlæser...
Sortering
Meget underligt! Fugt, kulde eller...? Min NRG MC2 LC (u tun, men begrænsninger fjernet) er begyndt at køre underligt her til vinter. Det startede efter at de...
Teknik
Oprettet:
11. nov 2003
Visninger:
372
Ny Scooter Hejza Alle Sammen Jeg Leder Efter En Nrg Eller Sonic Hvad Koster Sådan En Brugt Ved Nogen Hvad Den Koster Og Få Au...
Generel Snak
Oprettet:
11. nov 2003
Visninger:
183
Hvad for en scooter?? sr50? sonic? nrg? eller måske en helt anden en. den skal kunne holde til et mega tun.
Generel Snak
Oprettet:
11. nov 2003
Visninger:
359
Sonic nrg Hejza Jeg Vil Lige Vide Noget Og Sonic Og Nrg... 1 Hvor let er en Sonic og tune 2 det samme bare med en nrg 3 Hvilke...
Generel Snak
Oprettet:
10. nov 2003
Visninger:
122
NRG Støddæmper? Hey! Kan man få en bagstøddæmper (til NRG) som er bedre end standarden? Hvilken en? Hvor kan man købe den?
Teknik
Oprettet:
9. nov 2003
Visninger:
129
Hvilken cylle er bedst??!! -NRG Hebo Alu Nicasil / Polini Sport ("kit 3") / TP Trophy (70ccm) / Malossi Sport - Hvilket et af disse cylindre er bedst t...
Teknik
Oprettet:
9. nov 2003
Visninger:
146
NRG / NRG extreme ? Hvad er forskellen på en NRG og en NRG extreme?
Generel Snak
Oprettet:
8. nov 2003
Visninger:
169
S:Nrg plastik.............. Hej jeg har noget Nrg plastik liggende, det er nymalet hos en autolakør, der er ingen fejl på det og ingnen klistermærk...
Styling
Oprettet:
30. okt 2003
Visninger:
206
Nrg Jeg har tænkt mig og sælge min fz50 og købe en nrg når jeg bilver 116. HAr Lige Nogen Spøgsemål 1. Hvad koster den fra...
Tuning
Oprettet:
30. okt 2003
Visninger:
152
Nrg Nogen Der ved Hvor mAn KAn købe nye scooter henne eller bare se på dem....! Det må godt være alle scooter
Generel Snak
Oprettet:
26. okt 2003
Visninger:
156
Frontskjold/gitter = luftindtag? - NRG Hey! Jeg ville lige høre jer: gitteret foran på en NRG; er det luftintaget til køling af motoren? -n00b :o)
Teknik
Oprettet:
19. okt 2003
Visninger:
120
Hurtigere acceleration? - NRG Hey!! Jeg har fjernet skiverne, samt svejset blindrøret på udst.. Hvilke muligheder har jeg for at gøre min NRG hur...
Tuning
Oprettet:
19. okt 2003
Visninger:
235
Piaggio NRG Hej, jeg overvejer at købe en Piaggio NRG, og vil gerne have den til at se gejl ud. Jeg har kigget rundt på nettet, og ...
Styling
Oprettet:
18. aug 2003
Visninger:
158
Filter i karb på NRG Jeg har lige været ude og prøve at pille filteret i min karb. jeg fjernede en rund metal ting med huller i. så samlede ...
Generel Snak
Oprettet:
21. jul 2003
Visninger:
241
NRG hvordan fjerner man den begransning der sidder i karburatoren på en NRG? Hvis den skal have et bedre optræk hjælper ...
Tuning
Oprettet:
19. jul 2003
Visninger:
333

Annonce