Indlæser...
Sortering
Til scootergalleri.dk husk at svare... Denne bruger ser ud til (efter min erfaring og hans kommentarer han har fået) at han bare slynger om sig med 1 taller.....
Generel Snak
Oprettet:
10. nov 2003
Visninger:
158
stem på min fz50 Lig lige en fair stemme på min fz50 har lige fået den herind....
Generel Snak
Oprettet:
1. nov 2003
Visninger:
127
Stem på min FZ50! Fair! Jeg har lige fået den her ind hvad syntes i om den???? Fair. Hvis i har lyst til at give den 1 så sig i det mindste ...
Generel Snak
Oprettet:
30. okt 2003
Visninger:
167
Er det bare mig ??? Eller kan man ikke se Bedæmmelser på sin egen og på andres ??? jeg kan fx ikke se hvad min har fået eller havd andre h...
Generel Snak
Oprettet:
22. okt 2003
Visninger:
100
V: Yamaha jog ja du har jeg så fået taget nogle billeder... kunne i ikke give nogle bud... eller bare jeres mening...? (hvis i går...
Generel Snak
Oprettet:
21. okt 2003
Visninger:
172
Vario, HJÆÆÆÆÆLP! :D Okay, nu har jeg fået sat Polini Speed Control på min neo's, og har strammet bolten helt igen... Da jeg så skal til ...
Teknik
Oprettet:
16. okt 2003
Visninger:
222
Cylle til Fz'50 Hey alle jeg skal have en cylinder til min Fz'er som giver godt og jeg vil helst ikke køre med 47.4 da jeg har fået at ...
Teknik
Oprettet:
11. okt 2003
Visninger:
179
HEJ OG HJÆLP :)) har i et forslag til hvad jeg mere kan Gejle på min Neos ? ikke autolakrer af skjolde/fælge alt andet ? fordi jeg er...
Styling
Oprettet:
9. okt 2003
Visninger:
235
Ide til scootergalleris webmaster Ja jeg nulstillede mine stemmer for et par dage siden da jeg har fået lavet en del ved min scooter... Og fra den dag...
Generel Snak
Oprettet:
7. okt 2003
Visninger:
316
styling af Ditech hey... jeg har lige fået et helt nyt plastik fra Italien til min sr50'er... har noget stropelight på, men mangler noge...
Styling
Oprettet:
4. okt 2003
Visninger:
165
Smid en stemme plz Hej jeg har lige fået smidt billeder ind af min jog... så hvis i har tid/lyst ville jeg blive glad for at i smed en st...
Generel Snak
Oprettet:
20. sep 2003
Visninger:
133
Til Scotergalleri.dk!! Jeg kunne faktisk godt tænke mig (og VED) at andre også gerne vil have denne her mulighed : At kunne rette deres bed...
Generel Snak
Oprettet:
21. jul 2003
Visninger:
1.074
Hvad sker der for listen? Hey Forum (mit første indlæg :D) Nå, men jeg har så uploaded min scoot på denne side og har allerede fået en karakte...
Generel Snak
Oprettet:
12. jul 2003
Visninger:
426

Annonce