323 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Alarm Alarm
Hvor godt investeret er en alarm til en knallert/scooter?
Går den igang med det samme så der ikke er nogen der kan pille ting af den?
Nu har jeg rimelig tit været ude for at de liren ting er blevet pillet af min sonic, er lidt træt af det....
Er det såen at folk kan klippe en ledning over og så hyler den ik så de kan ta den/ting fra den?
Hvor "følsom" er den? er det såen at den går i gang bare der bliver "snittet" til den?
Er sådan en fra thansen go nok?
0 synes godt om
okt 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 39 Svar: 100
M.v.h casper Juul!
okt 2003
Følger: 5 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 42 Svar: 288
Ledningerne ligger jo gemt bag skjoldene, så man kan ikke få fat på dem uden alarmen går i gang. Men som alt andet, så kan man godt klippe en ledning så lyden forsvinder. Men det kan man med alt jo..
okt 2003
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
nov 2003
Følger: 1 Scootere: 2 Svar: 5
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
okt 2003
og så låser jeg den fast med en granitLås.. Fast til ting man ikke kan fjerne..
Altså, bakker scooteren ind til en lygtepæl f.eks, og låser den fast med baghjulet.. + man har en alarm..
nov 2003
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
Har nemlig lige anskaffet mig sådan en fætter gratis!
nov 2003
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 32
J overvejer at købe en alarm fra Thansen... Er den svær at montere?... hvordan gør man?... Kan man starte scooteren med nøglen, eller passer det ikke det der står der inde?....
okt 2003
Følger: 1 Scootere: 3 Emner: 145 Svar: 736
fra thansen eller andre det er det samme,har selv en fra thansen, den sidste nye med to nøgler der han laves til scooteren, i hver nøgle sider remoten, den model jeg har slår selv til efter et hvis antal sec, hvis jeg glemmer det selv,+fjernstart så scooteren er ved at være varm når jeg skal køre,bedste montering klip ikke ledninger men lod alarm- men på og så isolere dem.
Alarm