323 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Charlotte A
Charlotte A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Alarm Alarm

Hvor godt investeret er en alarm til en knallert/scooter?
Går den igang med det samme så der ikke er nogen der kan pille ting af den?
Nu har jeg rimelig tit været ude for at de liren ting er blevet pillet af min sonic, er lidt træt af det....
Er det såen at folk kan klippe en ledning over og så hyler den ik så de kan ta den/ting fra den?
Hvor "følsom" er den? er det såen at den går i gang bare der bliver "snittet" til den?
Er sådan en fra thansen go nok?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alarm
  • #1   2. dec 2003 Dav!! Jeg kender en der har en Alarm på hans Bws.. Den er fra Thansen og den går i gang når man rykker i styret en gang, men rykker du igen flippper den helt ud og hyler højere.. Man kan også gi den et dask så den går i gang, men jeg ved hvis du f.eks har et neonlys under kan man ikk fjerne det, men hvilke ting plejer de at stjæle så kan jeg finde ud af om man kan rør for meget ved det før den går i gang..
    M.v.h casper Juul!

• #2   2. dec 2003 Jeg har haft den fra Thansen, og den er god nok.. Man kan selv stille på følsomheden, men ellers skal der ikke meget rysten til, før den går i gang.

Ledningerne ligger jo gemt bag skjoldene, så man kan ikke få fat på dem uden alarmen går i gang. Men som alt andet, så kan man godt klippe en ledning så lyden forsvinder. Men det kan man med alt jo..

• #3   2. dec 2003 Ja... Den kommer først med nogle få advarsels hyl..men bliver man ved, så går den helt amok

• Charlotte A
    Charlotte A Tilmeldt:
    dec 2003

#4   2. dec 2003 Det er frontgrillen og det plastisk der sidder foran forlygten og så den plastick ting foran på styret... har ikek ville sætte mere på og nu blev jeg kørt ned på den så den er totaltskadet, men ville køre en ny igen

• Arnes2 L
    Arnes2 L Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Scootere: 2 Svar: 5
    #5   2. dec 2003 hey.... den går i gang når man bare rør den lidt og ledningere ligger bag skærmen så hvis han vil klippe dem over så skal han først have skærmen af!!

• Charlotte A
    Charlotte A Tilmeldt:
    dec 2003

#6   2. dec 2003 Okey, sejt.. så tror jeg jeg vil køre sådan en... hvordan "beskytter" i jeres ? jeg er vel ikke den eneste der også bruger min knallert til at køre rundt på, arbejd osv, og samtidig vil have at den ser liren ud?! eller har alle andre end mig bare råd til at have en bil smiley så de ikke behøver at stille knallerten "alle mulige steder"?

• #7   3. dec 2003 Jeg bruger alarm..
    og så låser jeg den fast med en granitLås.. Fast til ting man ikke kan fjerne..
    Altså, bakker scooteren ind til en lygtepæl f.eks, og låser den fast med baghjulet.. + man har en alarm.. smiley

• Daniel J
    Daniel J Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #8   4. dec 2003 Nogle af jer der kan gi' mig en guide i hvordan jeg installere den alarm fra thansen på sonic?
    Har nemlig lige anskaffet mig sådan en fætter gratis!

• Kris S
    Kris S Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 32
    #9   4. dec 2003 Hei...
    J overvejer at købe en alarm fra Thansen... Er den svær at montere?... hvordan gør man?... Kan man starte scooteren med nøglen, eller passer det ikke det der står der inde?....

• #10   9. dec 2003 Alarm.
    fra thansen eller andre det er det samme,har selv en fra thansen, den sidste nye med to nøgler der han laves til scooteren, i hver nøgle sider remoten, den model jeg har slår selv til efter et hvis antal sec, hvis jeg glemmer det selv,+fjernstart så scooteren er ved at være varm når jeg skal køre,bedste montering klip ikke ledninger men lod alarm- men på og så isolere dem.

Kommentér på:
Alarm

Annonce