295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Arthur D
Arthur D
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21

Jog-R styling Jog-R styling

Halløj!

Jeg har et par spørgsmål mht. min Jog-R:
(Skal lige siges at jeg er nybegynder x99, så bær lige over :P)

1) Jeg har tænkt mig at sætte dioder rundt omkring, men ved ikke hvilke jeg skal købe. Har tænkt mig den nye serie af dioder fra dioder.dk: http://www.dioder.dk/produkter.asp?katid=20&subid=301 -> og kig under udvendige, blå. Nogen der har erfaringer med dem, og om det kan betale sig, at købe dem istedet for de andre, billige?

2) Har også tænkt over at få blår speedometer lys, men ved ik om det skal være 1,2W eller andet.

Hvis nogen kan svare på disse spørgsmål, vil jeg blive meget glad :]

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog-R styling
  • #1   9. sep 2003 det kommer an på hvor du vil sætte dem på henne,, på siden af scooter, så er det ik nødvendigt, det samme gælder hvis du sætter dem i forlygten, så er det heller ik nødvendigt at købe de dyre.... Men ellers er det en go ide at købe de dyre da de lysere væsentligt kraftigere... og de billigere er svage....

• Arthur D
    Arthur D Tilmeldt:
    sep 2003

#2   9. sep 2003 jeg tror jeg køber de dyre, men jeg søtter dem på siden af scooteren. det er fordi de lyser også ned på vejen, det gør de billige ikke lige så meget :]

jeg skal også ha skiftet 2 små åærer der sidder lige oven over den stærke forlygte.. (godt formuleret :P). skal jeg sætte dioder derind, eller skal det bare være nogen blå pærer? smiley