Jog-R styling Jog-R styling
Halløj!
Jeg har et par spørgsmål mht. min Jog-R:
(Skal lige siges at jeg er nybegynder x99, så bær lige over :P)
1) Jeg har tænkt mig at sætte dioder rundt omkring, men ved ikke hvilke jeg skal købe. Har tænkt mig den nye serie af dioder fra dioder.dk: http://www.dioder.dk/produkter.asp?katid=20&subid=301 -> og kig under udvendige, blå. Nogen der har erfaringer med dem, og om det kan betale sig, at købe dem istedet for de andre, billige?
2) Har også tænkt over at få blår speedometer lys, men ved ik om det skal være 1,2W eller andet.
Hvis nogen kan svare på disse spørgsmål, vil jeg blive meget glad :]
På forhånd tak.
jul 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 13 Svar: 34
sep 2003
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
jeg skal også ha skiftet 2 små åærer der sidder lige oven over den stærke forlygte.. (godt formuleret :P). skal jeg sætte dioder derind, eller skal det bare være nogen blå pærer?
jul 2003
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 38
Du kan jo gå ind og se på min profil hvordan de lyser.
Der er tale om 4 stk X-lazer dioder fra dioder.dk
Helvedes masse ledningsarbejde
Kan kun anbefale dem.
PS:
Husk sikring
sep 2003
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 405
instrumen pære:.. skal være 5w ellers er det lige meget 1,2w kan man kun se når det er helt mørkt. og så er det stadig svagt.
jul 2003
Jeg købte også startkittet.Og der ER sikring med
sep 2003
jul 2003
Ellers kan du bare spørge jo.
Men sådan her skal det gøres:
Alle sorte og alle røde samles til en muffe. i hver sit kammer selvfølgelig hehe... Derfra tager du en enkelt sort ledning fra ekstra ledningerne, som sættes fra muffen, "fra de soret selvfølgelig" direkte ned til minus på batteriet. Og fra de rødes kammer i muffen sætter du den ene af kontaktens røde ledninger i, den anden går ned til den ene side af sikringen, fra den anden side fører du et stykke rød ledning ned til plus på batteriet.
Så kører det
jun 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 91 Svar: 445
med ALT.. 7200 mcd..
kan godt sidde dem på din scooter hvis det er!!
Jog-R styling