295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Arthur D
Arthur D
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21

Jog-R styling Jog-R styling

Halløj!

Jeg har et par spørgsmål mht. min Jog-R:
(Skal lige siges at jeg er nybegynder x99, så bær lige over :P)

1) Jeg har tænkt mig at sætte dioder rundt omkring, men ved ikke hvilke jeg skal købe. Har tænkt mig den nye serie af dioder fra dioder.dk: http://www.dioder.dk/produkter.asp?katid=20&subid=301 -> og kig under udvendige, blå. Nogen der har erfaringer med dem, og om det kan betale sig, at købe dem istedet for de andre, billige?

2) Har også tænkt over at få blår speedometer lys, men ved ik om det skal være 1,2W eller andet.

Hvis nogen kan svare på disse spørgsmål, vil jeg blive meget glad :]

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog-R styling
  • #1   9. sep 2003 det kommer an på hvor du vil sætte dem på henne,, på siden af scooter, så er det ik nødvendigt, det samme gælder hvis du sætter dem i forlygten, så er det heller ik nødvendigt at købe de dyre.... Men ellers er det en go ide at købe de dyre da de lysere væsentligt kraftigere... og de billigere er svage....

• Arthur D
    Arthur D Tilmeldt:
    sep 2003

#2   9. sep 2003 jeg tror jeg køber de dyre, men jeg søtter dem på siden af scooteren. det er fordi de lyser også ned på vejen, det gør de billige ikke lige så meget :]

jeg skal også ha skiftet 2 små åærer der sidder lige oven over den stærke forlygte.. (godt formuleret :P). skal jeg sætte dioder derind, eller skal det bare være nogen blå pærer? smiley

• #3   9. sep 2003 Jeg har sat 4 dioder på undersiden af mit bundskjold på min Ditech.
    Du kan jo gå ind og se på min profil hvordan de lyser.
    Der er tale om 4 stk X-lazer dioder fra dioder.dk
    Helvedes masse ledningsarbejde smiley men syntes det er en kvalitetsvare man får for pengene.
    Kan kun anbefale dem.
    PS:
    Husk sikring smiley

• Arthur D
    Arthur D Tilmeldt:
    sep 2003

#4   9. sep 2003 hallucinatioN, jeg køber sådan et "startkit", der er afbryder og sådan noget, men ingen sikring.. hvad skal det være for en sikring, og hvor kan man købe den? smiley

smiley

• #5   10. sep 2003 du skal kun købe de dyre hvis de skal lyse på noget f..eks. ned på vejen eller ind på motoren.. ellers er det ligemeget med de dyre. de billige lyser ok kraftigt hvis de f.eks. sidder i front skjoldet og lyser frem ad.

instrumen pære:.. skal være 5w ellers er det lige meget 1,2w kan man kun se når det er helt mørkt. og så er det stadig svagt.

• #6   10. sep 2003 Arthur.
    Jeg købte også startkittet.Og der ER sikring med smiley

• Arthur D
    Arthur D Tilmeldt:
    sep 2003

#7   10. sep 2003 Ok, tak for det HallucinatioN. Er det en rimelig grundig vejledning til hvordan man skal sætte dem på osv., eller er den lige til at skylle ud i lokummet? smiley

• #8   10. sep 2003 Jaaa...Det vel en smagssag..Jeg syntes den er til at skylle lige ud i lokummet må jeg indrømme smiley Men det er næsten til at regne ud selv..
    Ellers kan du bare spørge jo.
    Men sådan her skal det gøres:
    Alle sorte og alle røde samles til en muffe. i hver sit kammer selvfølgelig hehe... Derfra tager du en enkelt sort ledning fra ekstra ledningerne, som sættes fra muffen, "fra de soret selvfølgelig" direkte ned til minus på batteriet. Og fra de rødes kammer i muffen sætter du den ene af kontaktens røde ledninger i, den anden går ned til den ene side af sikringen, fra den anden side fører du et stykke rød ledning ned til plus på batteriet.
    Så kører det smiley

• #9   3. okt 2005 køb dem ved mig.. har arbejdet med dioder i mange år..!! 15 kr. stk..
    med ALT.. 7200 mcd..
    kan godt sidde dem på din scooter hvis det er!!

Kommentér på:
Jog-R styling

Annonce