789 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Kan det betale sig? Kan det betale sig?

Jeg skal have ny gearing og så at scooter-dele har udsalg.

Jeg ville oprindelig købe stage 6 13/41 allerede pressede gearing men så at scooter-dele havde en 14/43 gearing til salg til 50kr, men den skal jo presses først.
Hvad kan betale sig?

Delene jeg snakker om er disse
(link fjernet)

http://www.msp-tuning.dk/pi/Prim%C3%A6rgearing_Stage6_Stage_6__5826_5135.aspx

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det betale sig?
  • #1   27. aug 2012 Scooter-dele.dk hvis det er MALOSSI dele så scooter dele smiley

• #2   27. aug 2012 det er ukendt mærke smiley

• #3   27. aug 2012 scooter-dele sælger ikke ret meget malossi. men der i mod uholbare lorte kopier af alle andre.

det sker ydrest sjældent man får noget som virker 100 og uden divers støbefejl og andre fejl mm. deres cyller og deres kabuer skal man holde sig fra efter min mening

• #4   27. aug 2012 ja men hvad med en gearing der står der er sat ned fra 598kr til 50kr mod en gearing til 420kr fra msp?

• #5   27. aug 2012 Man kan SAGTENS bruge gearingerne.. dog kan du opleve en lidt hylende lyd fra den.. men er du lige glad med det kan den sagtens bruges .. osse i længere tid.. havde engang en booster som fik en billig kopi gearing i for 100kr og den holdte i de to år jeg havde den ? ... så... og det med at presse den sammen tager jo ingen tid..

• #6   27. aug 2012 Og nu har jeg købte 2 kaburatorer der inde.. de virker skam osse ganske fint .. og har købt cyl. til mina til 375kr der inde tre gange nu , til tre forskellige scooter og de kører skam osse endnu .. og ganske fornuftigt..

• #7   27. aug 2012 Michael s

så er du en af dem der har været utroligt heldig. jeg er desværre ikke den enste der siger man skal holde sig der fra

• #8   27. aug 2012 Husk nu jeg siger betemt ikke det er toppen af poppen... jeg kører selv stort set kun med mallossi på min sonrox.. og det kan du jo ikke sammen ligne det med... men scooter-dele´s ting er ihvertfald samme kvali som Thansen hvis ikk lidt bedre... og scooter-dele er tros alt billiger..

• #9   27. aug 2012 thansens er bedre kvalig en det lort.

jeg har kun 1 gang købt noget i thansen der fucket og det var bremse hvilket resulteret i at det kostet lige jeg 9k da den smed klodserne i den ene side og bukke kalibraen om til en sommer hat.og når det så sker så er der kun 1 ting at gøre og det er at skifte begge kalibre bremse skiver og klodser til org. men det er den enste gang jeg har haft problemer med deres ting men genneralt holder jeg mig fra deres bil resavedele. medmindre det bare er en lille ting som alle kan lave og umulig fucke up

scooter-dele har jeg kun haft problemer med ikke servicen ikke der problemet er og dog for klager man mange gang så svare de ikke til sidst. og de dele jeg har fået har enten været hel ude i hampen eller total ubrulig

• #10   27. aug 2012 hvordan presser man sådan en gearing?

• #11   27. aug 2012 selve akslen putter bare en tur i frysern ca 15-30min i mens varmer du olie i en gryde 2t olie kan bruges dog også minniralsk som jeg fortrækker også smutter lejet ned af sig selv

• #12   27. sep 2012 hold dig fra nc

• #13   27. sep 2012 hellere gi lidt ekstra så ved man det virker

Kommentér på:
Kan det betale sig?

Annonce