Puch maxi driller {{forumTopicSubject}}
HEj Alle sammen
jeg har overtaget en gammel puch maxi K.
Og jeg er godt igang med at få den op at køre igen.
Tidligere ejer har haft den tunet med anden cylinder.
Nu har den original cylinder og karb på.
Men karburator har været dysset om ved tuning. Så nu kører den ad helvede til.
Den vil kun trække ved 100% fuld gas og fuld choker.
Den vil gerne stå i tomgang - men hvis jeg giver gas så dør den.
Jeg har tjekket for falsk luft og alt er i orden.
Hvis den får startgas så dør den.
udstødning er også renset
Jeg forstår ingenting, kan i hjælpe mig på vej til hvilken dysse der originalt sidder i? Og måske en løsning på hvad det kunne være?
Jeg håber at i kan hjælpe
jul 2011
Følger: 42 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 59 Svar: 326
Sort= for stor dyse
Brun= rigtig dyse (ca)
Grå/hvid= For lille dyse
okt 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
skiftede dysse idag fra 56 til 38 og den er stadig sort! what is wrong???
Any clue?
jul 2011
Følger: 42 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 59 Svar: 326
Puch maxi driller