689 visninger
|
Oprettet:
Hjælp mig please {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har 3 problemer med min PGO pmx sport??
De er følgende..
1. Når den er kold, skal man holde hånden for karbu 2-4 gange for at få den i gang, det er også hvis den bare har stået en time??
2. Nogen gange når jeg kører, lyder det som om stempelet sætter sig og man kan ikke træde kickstarteren ned, men det kan man så igen efter 1-2 minutter??
3. Den kører meget ujævnt i motoren, selvom den står fint i tomgang osv..??
Det var de 3 problemer jeg havde, håber virkelig i kan hjælpe mig!
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
Søg herinde på fotoalbum efter "choker" og find albummet, hvor der vises hvordan du tester din choker.
Måske er den groet fast.
100% sikkert at den sætter dig.
Af underlige grunde, så overlever dit stempel og cylinder hver gang.
Sidder stemplet fast, så er det cylinderen som det sidder fast i.
Din dyse er helt stensikkert for lille og evt, så er din studs utæt ved karburatoren.
Måske er pakningen vendt forkert, hvis den har en pakning der, hvilket jeg mindes at den har.
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
- Dysen er 72 hvilket er std på PGO, der er en hård plastik paking mellem studs og karbu, der en hård plastik pakning og inden i den er der en o rings pakning, skal ringen vende mod karbu eller studs??
Tusind tak for svarene indtil videre!:)
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
Se at få den ud fra det hul og tjek om den virker.
Hvis den ikke virker, så bræk den ud, eller køb en 17,5mm dellorto hos KGI.
Det er chokerens skyld, at den ikke kan starte.
Din dyse er også for lille.
Pakningen SKAL vende imod studsen, da studsen ikke har sin egen pakning, som karburatoren har.
Få den choker flået ud og test den og smør den med 2takt olie.
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 11 Emner: 259 Svar: 4.878
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
Tak for svaret, har ordnet alle de andre ting du sagde, havde ikke en større dyse, men havde en anden 72 så har sat den i i stedet
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
Der er sgu langt fra 10-15graders varme inde i cylinderen og til driftvarmen på 85grader.
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 11 Emner: 259 Svar: 4.878
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
Og en ny cylinder+stempel.
Start da med at tage cylinderen af og vurder skaderne.
Tag evt et billede og upload det herinde under dette emne.
Det kan du sagtens, da du er VIP.
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
Så hvis du ikke vil rette dine egne fejl, så må du selv om det.
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 93 Svar: 481
- Tak for svarene
Hjælp mig please