{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Jog r problem efter udstødnings skift {{forumTopicSubject}}

Har lige smækket hebo new performer på min jog r.. Men tænkte på, hvor mange dyse str tænker i jeg skal gå op når jeg skifter fra gg til hebo new performer? Har dyset op og køre som den skal, bare ikke ligeså godt bundtræk som med gg på, men mere topfart og moment med sikkerhed når den lige får omdrejningerne, men har nye ruller der skal smides i for dem der sidder i er for tunge og slidte tænker jeg.

Men det jeg tænker, er at det som om den nogen gange gnister når stempel ikke er i top? Det lyder som om den så skyder inde i cylinderen? Det er kun når den står stiller og får lidt gas den kan finde på at lyde sådan.. Men det er standard tænding, pg har lavet en video, så kan i høre om der måske er noget hvis nogen kunne have lyst til at hjælpe mig.
http://www.scootergalleri.dk/video/diverse_scooter/110339-jog_r_underlig_lydeskyder

Og tak for at læse min tråd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog r problem efter udstødnings skift
  • #1   16. dec 2014 skift til lættere ruller og dys ca 5 nr op som udgangspunkt

• #2   16. dec 2014 Ingen bundtræk, men mere moment? smiley :D smiley

Skriv nu din opsætning hvis du vil ha brugbar hjælp..

• #3   16. dec 2014 Stage6 streetrace
    Hebo new performer
    Malossi multivar 2000
    17.5 karbu. Er indstillet rimelig godt pt. Men skal lige have de sidste 5-10% ud af den. Men bundtrækket, jeg syntes den er sløv på en mærkelig måde, men er rimelig sikker på det er variomatikken, for når den er kommet op i omdrejninger så er moment og træk sgu godt, så lettere ruller skal jeg ihvertfald have i, men ville lige høre jer om nogen havde en ide hvad det ellers kunne være? smiley
    Kunne det være membran? Der gør at den kommer lidt langsom op i omdrejninger til at starte med? Skal også lige siges den står godt lav i tomgang, kun lige til at holde sig tændt, laves imorgen smiley

Men den er 100% tæt og ingen mislyde, går suverænt i motor

• #4   16. dec 2014 Du skal bare indstilleindstille vario og kobling..

• #5   16. dec 2014 Tænkte det nok, vil blive gjordt en af dagene.
    Hvilke ruller og tryk/trim fjedre vil i anbefale at prøve ud med?
    4g er det for meget? Og så nogle lidt hårde en medium fjedre?

Kommentér på:
Jog r problem efter udstødnings skift

Annonce