Jog r problem efter udstødnings skift {{forumTopicSubject}}
Har lige smækket hebo new performer på min jog r.. Men tænkte på, hvor mange dyse str tænker i jeg skal gå op når jeg skifter fra gg til hebo new performer? Har dyset op og køre som den skal, bare ikke ligeså godt bundtræk som med gg på, men mere topfart og moment med sikkerhed når den lige får omdrejningerne, men har nye ruller der skal smides i for dem der sidder i er for tunge og slidte tænker jeg.
Men det jeg tænker, er at det som om den nogen gange gnister når stempel ikke er i top? Det lyder som om den så skyder inde i cylinderen? Det er kun når den står stiller og får lidt gas den kan finde på at lyde sådan.. Men det er standard tænding, pg har lavet en video, så kan i høre om der måske er noget hvis nogen kunne have lyst til at hjælpe mig.
http://www.scootergalleri.dk/video/diverse_scooter/110339-jog_r_underlig_lydeskyder
Og tak for at læse min tråd
mar 2014
Følger: 25 Følgere: 25 Emner: 17 Svar: 309
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
Skriv nu din opsætning hvis du vil ha brugbar hjælp..
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 65 Scootere: 1 Emner: 129 Svar: 831
Hebo new performer
Malossi multivar 2000
17.5 karbu. Er indstillet rimelig godt pt. Men skal lige have de sidste 5-10% ud af den. Men bundtrækket, jeg syntes den er sløv på en mærkelig måde, men er rimelig sikker på det er variomatikken, for når den er kommet op i omdrejninger så er moment og træk sgu godt, så lettere ruller skal jeg ihvertfald have i, men ville lige høre jer om nogen havde en ide hvad det ellers kunne være?
Kunne det være membran? Der gør at den kommer lidt langsom op i omdrejninger til at starte med? Skal også lige siges den står godt lav i tomgang, kun lige til at holde sig tændt, laves imorgen
Men den er 100% tæt og ingen mislyde, går suverænt i motor
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 65 Scootere: 1 Emner: 129 Svar: 831
Hvilke ruller og tryk/trim fjedre vil i anbefale at prøve ud med?
4g er det for meget? Og så nogle lidt hårde en medium fjedre?
Jog r problem efter udstødnings skift