{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Høje omdrejninger og tar selv gas {{forumTopicSubject}}

Hej SG.. min scooter tar alt for mange omdrejninger, og tar gas af sig selv. Der snak om en Honda sfx.. fik det med at den tog gas af sig selv stoppet i en periode, da gas spjældet ikke sad helt nede. Men lige meget hvor langt jeg føler jeg får skubbet det gas spjæld ned, blir den ved med at gi gas. Når jeg tilgengæld hiver i Manuel choker, stopper den med at tage gas. Er der nogen måde jeg kan løse problemet på ? Uden konstant at skulle hive i choker, det sgu ved at blive lidt farligt at den gir gas, med frost på vejene ??

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høje omdrejninger og tar selv gas
  • #1   13. nov 2016 Sikker på at dit gaskabel kører som det skal?

• #2   13. nov 2016 Hvad tænker du ? smiley

Har overvejet at skifte både gas håndtag og kabel .. men skal lige finde ud af hvorfor den laver det stunt der.

• #3   14. nov 2016 Hvis du drejer på gashåndtaget og slipper igen, går spjældet så ned igen eller skal du hjælpe det ??.
    Det kan du gøre uden af den er startet.

• #4   14. nov 2016 Det vil jeg lige prøve at undersøge Idag.. hvis den ikke går ned af sig selv, hvad kunne så løse det problem? Har overvejet en svanehals, men ved ikke om det ville hjælpe

• #5   14. nov 2016 Det være at dit kabel er ved og knække eller bare renses, så det derfor går stramt i yderkablet. Det kan være det er samlet forkert oppe i gashåndtaget, eller at det skal skilles af og renses og smøres. Det kan også være at enten mangler eller også, at den fjeder som sidder i spjældet og skal trykke den ned er blevet slap.
    Hvis svalehalsen har et knæk eller evt. klemt lidt hårdt et sted, så kan det også gøre at kablet går stramt.

• #6   14. nov 2016 Har tjekket det med gas spjældet , det går ikke ned igen når man har givet gas ved håndtag. Ville det hjælpe hvis jeg køber nyt gas spjæld og gas kabel .. ?

• #7   14. nov 2016 Pil kablet af først og tjek om det kan køre eller er mega stramt

Kommentér på:
Høje omdrejninger og tar selv gas

Annonce