Fart/rullefelt {{forumTopicSubject}}
Hey SG: Gad vide om ikke der skulle være nogle af jer der er i stand til at give svar på om når en scooter (I det her tilfælde en derbi senda 2019) bliver rullet af politiet hvis man bliver stoppet om det så ik svarer til at jeg kører på den ud ad en horisontal lige vej? Grunden til at jeg spørger er at jeg hele tiden har kørt 100% lovligt og når den var blevet varm kan den køre 34-35km. (Af en eller anden grund fiser den op og rammer 40 når den er kold) Men ihvertfald var jeg blevet lidt træt af de hurtige gearskift men jeg ville jo heller over de 43 da jeg før har mistet en pgo på den konto. Men det underlige er efter jeg besluttede at sætte et 12 tands gearing på er top farten ikke forøget hverken på speedo eller gps, ej heller sløvere, men gearskiftene er blevet til at holde ud nu. Så er det jeg spørger om der noget i det her jeg overser da det er min første derbi, og endnu vigtigere når jeg på et eller andet tidspunkt bliver holdt ind og rullet, vil jeg så få mig en (højere) overraskelse? Deres rullefelt skulle jo helst ikke vise højere fart end min speedo og gps tilsammen? På forhånd tak
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
der er mindre modstand på rullefeltet så den kan rende gearingen ud på rullefeltet, dermed rende stærkere.
Fart/rullefelt