{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farve på tændrør
  • #2   11. apr 2021 Nå, jeg synes altid folk fortæller at det er benzin/luft blandingen man kan se. Jeg synes selv den lyder ret normal, men den kan bare ikke stå i tomgang, og det lugter også nogle gange lidt mærkelig af olie eller sådan noget ud af udstødningen

• #3   11. apr 2021 Balndingen er ok, dog ville jeg sige at den er lidt for fed

• #5   11. apr 2021 #4 har skiftet fra 80 og så ned til 78, ikke den store forskel. Når jeg giver gas, alt andet end bundgas, så hopper den og dør nærmest, hvis ikke jeg rykker frem og tilbage i håndtaget. Er det endnu et tegn på at der skal en mindre dyse i?

• #7   12. apr 2021 Du skal ikke lytte til Benjamin, han er bare en troll.
    Tomgangs blanding er styret af din tomgangs dyse og luft skruen.
    Mallemgassen er styret af din nål.
    Og Bundgas er styret af din hoveddyse.
    (Groft sagt)
    Og du kan i Aller højeste grad læse blandingen ud fra dit tændrør, jeg synes den er en my fed, tænker 78 lyder okay.
    Hvad er resten af opsætningen på din scooter? Og hvor er det du har problemer? Mellemgas eller bundgas?

• #8   12. apr 2021 #7 er ret sikker på at en std pgo karburator ikke har nogen nål man kan ændre, men kan være jeg tager fejl (har så heller ikke nævnt det var pgo, så måske du gik ud fra det var en anden). Min opsætning lyder på
    - fjernet tragt og luftfilterbegrænsning (den kører bedre uden den på luftfilteret, i hvert fald sidste jeg tjekkede - måske jeg prøver at køre med den igen)
    - speed control vario
    - 6,7 - 5 - 6,7 - 5 - 6,7 - 5 ruller
    - 9mm skive
    - polini original udstødning
    - sætter ny cylinder på her når jeg lige får den hjem, r-setup 50cc sport.
    - alt andet std.
    Ved godt det nok er en dårlig og meget slidende opsætning, men det er også forskelligt om jeg bruger skive eller ej. Og cylinderen er mest for bundtræk.

Mit problem er alt gas udover bundgas + tomgangen. Det sidste nævnte problem kom efter jeg skiftede tank, men der er fint løb gennem benzinslangen, så det er ret mystisk.

Kommentér på:
Farve på tændrør

Annonce