{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farve på tændrør
  • #1   1. nov 2023 Du har været ude og kører en tur med bundgas i nogle 5-10min inden?

Den skal være farven som en Cocio ogs er inden du ryster den så en mørkebrun til lyse brun

Hakker/Sprutter den lige nu og er den svær at få op i fart?

Opsætning? i forhold til
    er alt std?
    hvilken udstødning har du på?
    Dyse størrelse?

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 21 Emner: 5 Svar: 11
    #2   1. nov 2023 Alt er stantard, men har pillet skiven. Dyse str. 58 billedet er lige efter at jeg har kørt 15km og taget det ud uden at jeg har skulle røre det af.
    Den trækker knap så godt op af bakke. 30erne Fint på lige landevej og ned af bakke 50-60kmt.
    Når den er kold køre den 20kmt og 4takter??

• #3   1. nov 2023 Hvilken scooter har du?

så den 4takter/Sprutter ok du skal ned i dyse så ,det meget vigtigt du ik springer dyse numrer over fordi et. nummer ka være nok til at smadrer cylinder/varmesætning. efter du har gået en ned skulle den gerne hakke mindre det gør du indtil den stopper med at hakke og så skulle du gerne stå med at Cocio brunt tændrør smiley

Her er der en nem og forståelig Guide har du spørgsmål skriver du bare
    (Se linket)
    https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2023

#4   1. nov 2023 Det er en keeway F-act matrix.
    Mange tak syntes den var lidt hvid ved dyse str. 54 så stillede den til 58 men skal nok bare tage 56 og så fin indstille med nålen?:) tak for guiden??

• #5   1. nov 2023 58 er måske også lige i overkanten til std

Nålen skal du bare sætte i midten og så derefter rette den hvis den er sløv i optrækket

Men jov prøv en 56 Dyse

https://www.thansen.dk/scooter-mc/scooter-og-knallert/reservedele/keeway/matrix/karburator/dyse-str.-56-6mm/n-1088083701/pn-1088076779

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2023

#6   2. nov 2023 Mange tak for hjælpen, det vil jeg lige prøve senere??

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2023

#7   3. nov 2023 Hej igen.
    Nu har jeg sat en lidt mindre dyse i. Men nu går den mere langsomt på toppen og knap så god trækkraft op af bakke. Skal jeg så ikke skifte en dyse tilbage, eller kan jeg fin indstille mig ud af det?
    Mvh bo

• #8   3. nov 2023 der er lige nogen ting som skal være iorden først

Hakkede den/kørte mærkeligt/dårligt med 58 hvis nej smid den ,58 tilbage i

Kan du give bundgas uden den dør med 56?

Du har alt std med pillet skive? std udstødning osv osv?

Hvor længe siden er det den har fået renset Karburator?

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2023

#9   3. nov 2023 Nej den kørte okay, den var bare lidt mere sort ved tændrøret. Uanset hvilken dyse jeg har i så køre den rigtig dårligt de første 2 minutter mistænker lidt at det er el/auto choker.
    Karburator er blevet renset i sidste weekend.
    Ham jeg købte knallerten af tror jeg har pillet ved luftskruen, kan det have noget at gøre med hvordan den går?
    Den dør ikke med Bundgas ved str56 faktisk er den lidt hurtigere i optræk, men lidt dårligere trækkraft og top fart end str 58
    Alt standart men pillet Skive

• #10   3. nov 2023 Hmm lyder sgu lidt mærkeligt

Hvad siger tændrøret nu

Nogen gange er et sort tændrør ogs ok det kan nemlig ogs være blandingsforhold og din olie

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2023

#11   3. nov 2023 Har jeg også tænk, skal jeg bare afprøve at slå auto blander fra og selv lave 2% blanding?:)

• #12   3. nov 2023 tjoo altså det gør nok igen ik den store forskel syntes du en kører godt med 58 så beholde den der

Med 58
    Kan du så give fuld gas
    har den dårligt optræk ved fuld gas?

umiddelbart få dog ogs lige tjekket dine ruller

Du kan ogs prøve at fin indstille Karburatoren
    (Se linket)
    https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_

Kommentér på:
Farve på tændrør

Annonce