{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Scooter er blevet langsommere efter fald {{forumTopicSubject}}

Min scooter startede med at køre mellem 70-80, men så da min ven væltede på udstødningssiden, er den begyndt kun at køre 60. Det lyder nærmet som om at der er turbo i, eller at den har kæmpe problemer med at trække. Det skal lige siges at optrækket ikke er blevet langsommere, hvad kunne det være.
Opsætning
70 cc dr Racing
Std karbu med 88 dyse tror jeg
Gg udstødning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter er blevet langsommere efter fald
  • #1   3. jul 2022 Er udstødningen blevet utæt eller bøjet wller lign?

• #2   3. jul 2022 Vil også sige kig med øjnene og kig med fingrene. Er der noget der tydeligvis ikke er som det skal være.

Kan også være du har bulet udstødninge så meget at den ikke kører godt i høje omdrejninger mere? = lavere fart på toppen

• #3   3. jul 2022 Det er en rigtig god anledning til at købe en R-Setup 9K eller en Yasuni R.

• #4   3. jul 2022 Det er da simpelt, udstødningen er blevet skadet. Så på med en ny og justere ind med dyse.

• #5   3. jul 2022 Har kigget lidt på udstødningen og det ligner ikke at den har taget nogen skade, men prøver en ny så.

• #6   3. jul 2022 Den kan have slået et eller andet løs indeni der ligger og spærrer. Men det kan du finde ud af når den er pillet af. Vend den frem og tilbage om der er noget løs derinde

• #7   3. jul 2022 Ja det er en klassisk fejl på gger. Et eller andet kommer løs og spærer for noget ind i. Billig kina pis

• #8   3. jul 2022 Kan ikke anbefale at købe dele i blinde for at finde en fejl...
    Det går meget hurtig galt en dag.

Man bør gøre hvad man kan for at finde fejlen inden man kører kreditkortet igennem.

Men tag evt udstødning af og ryst den. Der ska ikke være noget raslen. Især ikke noget tungt der knalder rundt derinde.

Har personlig væltet rigtig mange gange på gger.
    Aldrig haft andre problemer end varmeskj...... øh
    -det er jo så måske fordi ophænget faktisk passer, på de maskiner jeg gør mig i.

Du skriver ikke hvad maskine du har, så det er 9/10 gange pgo.

Der laves ikke noget til pgo andet end priginale pgo dele nærmest.

Så det er en minarelli udstødning med, oftest, et ophæng der er en eftertanke. Og derfor ikke kan tåle styrt.

Tjek om udstødningen går på dækket smiley

Og tjek om cylinderens udstødningsflanche er revnet eller om boltene er blevet rykket ud af...aaaaah det er støbejern ikke alu. Never mind.
    Men.
    Jeg er ikke sikker på det er fordi din udstødning er gokket løs indvendigt. Har seriøst væltet mange gange på mime gianelli go. Som i mere end 10 gange på udstødningssiden. Med fart på.
    Smadrede engang ind i en lygtepæl og gileraen lavede en sidelæms salto ud på vejen og hamrede ned på siden. Totalskadet. Men udstødningen ku sælges. Sååå

• #9   4. jul 2022 ja det glemte jeg lige at skrive, ja det er en hot 50. Tak for det

• #10   5. jul 2022 Jeg har prøvet flere gange på en big max (hot 50 45 version) at flangen på udstødningen blev en smule skæv ved et styrt...Så den ikke kunne lukke helt tæt til cylinder.

Kommentér på:
Scooter er blevet langsommere efter fald

Annonce