205 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Pmx har givet op på mig Pmx har givet op på mig

Hej sg.
Jeg var ude og køre min første rigtige tur med mit nye 70 cc, da min knallert først begyndte stoppe med at give gas og så til sidst slukkede den.
Jeg kom så hjem igen, og troede at mit cylle var sat sig, men til min overraskelse var der intet der var sat og ingen stempelringe sprunget.
Nu gider den ikke starte mere, og jeg har tjekket gnist, kompression, startet uden udstødning, med lidt benzin i cylle, renset kabu x2, ventet på om den var drunknet, skiftet benzin slange og benzin filter.
Men der kommer stadig intet liv.
Jeg har et helt nyt batteri samt ledningsnet på, men alligevel vil den ikke elstarte nogle gange i går. Jeg havde ikke nogle problemer med dette inden den første køretur, hvor den så slukkede. Måske har det noget med hinanden at gøre?
Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pmx har givet op på mig
  • #1   10. aug 2023 Jeg tænker du har kørt med for lille dyse og presset den. Det må man ikke gøre på nye cyllinder. Har den stadig kompresion?

• #2   10. aug 2023 Ja den har, og det er lige omvendt tror jeg, havde kørt en meget lille tur -500 meter, med en alt for stor dyse i, så der var lidt sort olie på tændrør samt at den trak dårligt.
    Ved at man skal køre til med lidt større dyse, så den 4-taktede en smule på turen, før at den slukkede.

• #3   10. aug 2023 +Man kunne ikke se noget som ikke skulle være iorden på hverken cylle eller stempel.

Kommentér på:
Pmx har givet op på mig

Annonce