392 visninger
|
Oprettet:
Kan ikke starte {{forumTopicSubject}}
Hej sg.
Jeg kan simpelhen ik finde ud af hvorfor min hot ik kan starte. Jeg har skiftet membran og testet om der er tændning og det er der. Den starter og så går ud lige efter men det ik fordi den er utæt nogen steder. Og vacum slangen sider på og den for benzin
jun 2023
Følger: 7 Følgere: 183 Emner: 33 Svar: 793
Det vel bare Karburatoren der skal indstilles ordentligt, er tomgangen sat for lavt så det klart den går ud med det samme.
ka du ik holde den kørerne ved at give gas efter den er startet?
Her er der en nem og forståelig Guide til indstilling
(Se linket)
https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_
nov 2023
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 7
jun 2023
tomgangskruen er en stor fingerskrue på siden af karburatoren så skru den en smule ind og prøv at start så skulle den gerne ku holde tomgang efter et par start.
det med du ik ka give gas kan bare chockeren der virker som den skal, og når du så får indstillet Tomgangen så den ja kan holde tomgang lad den varme op i 2min fordi så slukker chockeren og så burde du ku giv gas ordentligt igen
nov 2023
Jeg har en video så kan jeg mulighvis sende den et sted.
jun 2023
Men har du nu skruet op for Tomgangen som jeg bad dig om?
Hvis ja Er det meget muligt det fordi du har vand i benzinen det kommer en gang imellem for nogle her i den kolde tid men få delt et link til videoen så jeg ka forstå det lidt bedre
nov 2023
Har prøvet og justere lidt på luftskruen men det skete lidt det samme. Men der kunne ik ha kommet vand i benzinen da den stor indefor og har aldrig stået ud i vinteren
jun 2023
Den i den blå er luftskruen og den store fingerskrue i den røde box er Tomgangskruen som er den jeg vil have dig til at skrue lidt ind luftskruen gør ik noget i dit tilfælde her iforhold til tomgang så det kommer du ik langt med
Godt så tænker jeg vel ik der er vand i benzinen hvis den har stået indenfor i opvarmet lokale
Skal lige høre er den helt standard eller har du ændret nogle dele
nov 2023
Her er videoen
Jeg har ik en standart kabu har en polini 21mm cp
Kan godt skrive hele opsætningen hvis det vil hjælpe
jun 2023
Du kan ik få den igang uden at give gas samtidig?
Når du så får den igang så prøv at stop med at give gas for i videoen kan jeg høre dig få den igang men så dør den efter du bliver ved med at give gas pga chokeren stadig er tændt og du ka ik give gas samtidig med chokeren er tændt
Er det Auto eller manuel choker?
nov 2023
Men kan det være falsk luft. Fordi jeg har pakninger mellem studs og membran og de så fine ud da jeg skiftede membranen(det er ikke sket efter jeg har skiftet membran den anden var færdig så derfor jeg skiftede)
Opsætning:
Cylle 70cc Malossi sport ø10 (1200km)
21mm Polini cp kabu dyse100-Polini powerfilter
Kobling Polini speedclutch 3g
Stage 6 tryk og grøn trim
Stage 6 kobling klokke 107mm
Stage 6 rem
Polini sekundær 14/41 gearing
Malossi multivar 6grams ruller
Stylepro membran med Carbon plader
Ngk tændspole. Ngk BR8HS
26mm studs
Yasuni R
jun 2023
Har du Auto Eller manuel Choker på?
Hvilke ændringer påtaget du inden det skete eller kom det ud af det blå?
Har du haft den op og kører ordentligt med bundgas osv mere iforhold til tændrør og dyse størrelse?
nov 2023
Ændrede ikke andet end at skifte trykfjeder men det burde ikke havet gjort det.
Og ja det kom ud af det blå
Kan prøve og skifte tændrør og pakninger og se om det skulle gøre det
jun 2023
eventuelt få tjekket pakninger igen
Få ogs tjekket for slid på studs Membran cylinder stempel og stempel ringe
Få specielt tjekket studs og membran for slid og utætheder
Vil ogs helt klart tage et kig på Cylinder vægge, stempel og stempel ringe som noget af det første
Ka du sende et billed af dit gamle tændrør da jeg ik kan se noget omkring dysen på det nye
nov 2023
Kan ikke starte