{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
64 visninger | Oprettet:

POWERFILTER HOT SP 50 {{forumTopicSubject}}

smiley Möjn Gotterne Lige et spørgsmål jeg har En PGO HOT 50 SP 2T lovlig den køre de 38,7km/t da den blev rullet på felt af MC Pansermand ?? Men en tilfældig dude jeg racet sadge jeg kørte 45 på vejen og det siger min kammerat Jeg vil Smide et Polini CP 30° 46mm på Hotten kan det passe En ven sadge til mig dyse 78 fungere ordentligt og fint med powerfilter på hot da std dyse er 72 ? Men er det også med SP

Undskyld for en lang Forudemne Jeg håber i kan svare folk svare ik tit så mange så alle sammen skriv til mig hvilken dyse er den bedste for det og giver det noget i fart? Eller bare optræk larmer det rigtigt meget

TAK Å FORHÅND

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POWERFILTER HOT SP 50
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.086
    #1   i går kl. 21:50 Lad være med at lytte til dem, standard filter vinder altid over powerfilter på sådan en opsætning.

• #2   i går kl. 23:36 Er enig med Reject sov vil jeg sige vis du vil noget kan man tit et duellager luftfilter til org. Luftfilter kasser det kunne man til min scooter. Stage6 og malossi laver nogle og det giver luft til den. Dop power filter det larmer helt tit især det polini cp filter det med plastik skald på så vis du gerne vil stoppes så skal du bare sætte sådan et på har selv prøvet det og det larmer helt vildt

• #3   i dag kl. 08:40 Tak for et langt forum emne.
    Rart med et emne hvor der er passende mængde informationer med fra starten af.

Du bør undgå powerfilter, da det ikke nytter en skid, andet end at det giver støj.
    Hvis du har std udstødning på, så bør du skifte til f.eks. en Tecnigas Silent Pro, så den stadig ser lovlig ud, støjer minimalt og kører hurtigere.
    Hvad dyse angår, så tænker jeg at den nok er bygget med dyse 72 fra fabrikken.
    Den kan du godt køre videre med, til en Silent Pro.
    Hvis du skifter til 70 ccm, så skal du op i dyse 80 eller 85.
    Skifter du til powerfilter sammen med 70 ccm, så skal du op i dyse 90 eller 95.
    Powerfilter larmer mere end det yder.

Du er mest begrænset i din udstødning.
    Hvis støj ikke betyder super meget, så køb en R-Setup 9K udstødning.
    Det er den der vil give dig mest optræk og topfart, uden at du skal over i en knæk.

Husk at dine remskiver nok er begrænsede og at kileremmen er forkert, hvis den ikke er original.

• #4   i dag kl. 09:42 45 på speedo er ca 38 på gps/rullefelt

Kommentér på:
POWERFILTER HOT SP 50

Annonce