Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Noget galt med bremsen Hej folkens Jeg har købt en pgo hot 50 for nylig og det er min første knallert. I dag opstod et problem der aldrig har...
Teknik
Oprettet:
20. feb
Visninger:
126
Små varme skader i mit cylle? Hejsa SG Jeg har haft en meget mild varmesætning der resulterede i 2 meget små slidmærker i cylinderen men de kan ik...
Teknik
Oprettet:
19. feb
Visninger:
117
el starter hej sg jeg skulle ud og hjælpe en med en 3 hjulet pgo hot 50 , fordi at den ikke ville starte på elstarteren, men de...
Teknik
Oprettet:
17. feb
Visninger:
80
Minarelli svinghjul - forskel. Jeg er ved at sætte en axis 90cc motor på min jog space. Oprindeligt ville jeg bare bruge tændingen fra 90cc motoren. ...
Teknik
Oprettet:
17. feb
Visninger:
136
2,1 kilo Ohm fra på sekundærspole - Motocr Euro5 Hot 50 Hejsa derude, Jeg sidder men Euro5 Hot 50 som ikke gnister. Vi har målt 7,8 kilo Ohm på sekundærspole, og den skal j...
Teknik
Oprettet:
12. feb
Visninger:
115
benzin i luft filter hej jeg har købt en pgo hot 50 brugt men har et problem der løber benzin ud af mit luftfilter
Teknik
Oprettet:
12. feb
Visninger:
69
Ingen bremselys og alt batteri dreven el virker ikke Hejsa SG Jeg har lige fået min stalker samlet efter renovering og har et problem hvilket er med mit el der køre over...
Teknik
Oprettet:
11. feb
Visninger:
70
Kan ikke gi fuld gas med mindre jeg har choker til Jeg ved ik helt hvad der foregår, synes jeg har været det hele igennem. Min scooter vil ikke starte uden choker eller s...
Teknik
Oprettet:
11. feb
Visninger:
91
Skrue ved udstødning er rustet fast Dav jeg skal skifte min udstødning til standard. Men den skrue der går ind i cylinder er rustet fast og gevind i hovede...
Teknik
Oprettet:
10. feb
Visninger:
122
lys/blink Aprilla Sonic Min sonic har problemer med lyset så der er kommet nye pærer i men glemte hvilke ledninger der skulle sidde hvor i Spæn...
Teknik
Oprettet:
10. feb
Visninger:
74
Hvad er std tryk i bws ng? Hej sg. Jeg undre mig om hvid tryk er std, hvis nej hvad svare det så til? Og er orange bedre? Tak på forhånd
Teknik
Oprettet:
9. feb
Visninger:
75
Stage6 R/T Upside/Down X2 Nogen som ved hvor jeg evt kan finde lidt info til måden hvordan jeg skifter fjederen på en Stage6 R/T Upside/Down mk...
Teknik
Oprettet:
8. feb
Visninger:
97
Finjustering Hvaså gutter. Har købt et vrag af en knallert og skal have den finjusteret, da den køre vagere end blinde kæmper. H...
Teknik
Oprettet:
8. feb
Visninger:
139
Derbi senda problem defektpakning/indstilling Hej, min derbi ryger rigtig meget og det drypper med væske ud af flanchen og potten. Jeg blander to procent. Der er 77c...
Teknik
Oprettet:
8. feb
Visninger:
79
Hot 50 euro 5 Hej, jeg har brug for hjælp har haft købt en Motocr hot 50 sp fra 2021 og har lige skiftet cylinder så køre jeg i 5-10 ...
Teknik
Oprettet:
7. feb
Visninger:
77
Min hot hakker og sprutter Min hot 50 havde problemer med at hakke og sprutte så skiftede jeg tændrør, tændrørsledning, tændspolle og tændrørshætt...
Teknik
Oprettet:
7. feb
Visninger:
101
Scooter går ud og tænder imens den kører Hej Jeg har en speedfight 2 som jeg hat nogle problemer med. Den kan sagtens tænde og det hele, men når jeg så begynd...
Teknik
Oprettet:
5. feb
Visninger:
96
SFX køre dårligt Hej alle sammen Har en sfx jeg ikke kan få til at køre rigtigt. Noger der kan komme med et bud ? Nyt 50cc cyli...
Teknik
Oprettet:
4. feb
Visninger:
74
Deffekt olieslange CPI oliver City Min søn ligger og roder med en CPI Oliver City, og der er virkelig meget at rode med??. Han er nået til en olieslange s...
Teknik
Oprettet:
2. feb
Visninger:
64
Svingarm peugeot speedfight 2. Hej. Jeg skal have skiftet den arm som er på billedet, men jeg ved ikke hvad den hedder på dansk, nogen som kan hjælpe...
Teknik
Oprettet:
2. feb
Visninger:
77

Annonce