{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Josef R
Josef R
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 63

Problemer med sonic, igen igen {{forumTopicSubject}}

Hejsa endnu engang opretter jeg et forum emne.

Er der evt nogen jeg kan få en msn på, fordi de fleste forlader emnet efter lidt tid.

Jeg har en sonic, som ikke vil starte. el starten er defekt, men kick starter virker fint

Jeg har kørt på den før osv., og så gik den ud, som om den fik for lidt benzin.

Har lagt mærke til, at den ikke "suger" i luft slangen som går op til mit benzin vacum, har renset karburator og lånt en fra en vens scooter, og den gør det stadigvæk ik :S

Har lige renset min membram, og den gør det heller ikke :S

Har prøvet at suge selv i slangen, og der kommer fint nok benzin til karburatoren, men der sker intet bagefter :S

hjælp hjælp hjælp!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med sonic, igen igen
  • #1   21. jun 2006 Så laver din motor vel bare ikke nok undertryk inde i krumtap huset til at den kan suge benz ind i motoren eller os virker karbu ik men hvis du siger den er lånt og den har virket såå må det vel være fordi den ikke laver kompression eller hvordan man nu staver til det. Hvordan er den når du træder på kickstarteren ? hård eller virkelig slap

• Josef R
    Josef R Tilmeldt:
    apr 2006

#2   21. jun 2006 Som den plejer, den tager fat

• #3   21. jun 2006 Hmm så kan det vel ikke rigtigt være kompression :S Lyder squ lidt underligt når du siger benzin hanen virker og din karbu virker. hvis du nu har sat benz slangen på karbu også suger i vacum mens du får en til at træde på kick starteren kan den så starte ?

• Josef R
    Josef R Tilmeldt:
    apr 2006

#4   21. jun 2006 Nej, kan den nemlig heller ikke, det drypper ud af overgangen

• #6   21. jun 2006 Så skal du nok regne med det er karbuen der er galt med vil skyde på den så er beskidt og stoppet et sted. Prøv tag en karbu fra en af dine venners scooter som du ved virker og kan den så starte osv. må du jo prøve at rense dyserne og bundkaret osv.

Kommentér på:
Problemer med sonic, igen igen

Annonce