Hvidsten Kro turen 2011 (i Nordjylland {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg ville sådanset bare høre, om nogen af jer kommer med på denne tur? Det er Puch klub som står for turen, men alle veteraner er velkomne, ikke kun Puch.
Jeg har selv meldt mig på, og jeg kommer på min nye Kreidler RS, såfremt den selvfølgelig stadig går som den skal til den tid, hvilket jeg regner stærkt med, hehe.
Turen foregår grundlovsdag d. 5. Juni, og det vi starter i Assens ved mariager, kl 9 så vidt jeg husker. Der vil være køretur og spisning, og missæren slutter engang om eftermiddagen, tilbage i assens. Jeg kører fra skørping områden mod assens på knallerten, sammen med en kammerat. Hvis nogen fra området vil køre med os, så skal i være mere end velkomne.
Det koster 100kr at deltage så vidt jeg ved, hvilket også er rimeligt. Meld jer på inde på Puch klubs hjemmeside.
Der er kun 30 spisepladser på kroen, og de er ved at være væk efter hvad jeg har hørt, så man skal være hurtig med tilmeldingen, hvis man skal spise på kroen. Ellers må man selv medbringe madpakke, eller finde et spisested, men det er vel ikke det store problem.
I kan læse meget mere om turen inde på www.puchklub.dk .
Ses vi?
maj 2008
Følger: 77 Følgere: 74 Scootere: 10 Emner: 284 Svar: 1.580
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
jul 2007
Følger: 92 Følgere: 91 Scootere: 52 Emner: 553 Svar: 4.885
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 231
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Scootere: 6 Svar: 3
Yamaha fs1 og Honda cd50