Hvidsten Kro turen 2012. Hvidsten Kro turen 2012.
Så er der kun 8 dage til de gamle knallerter trækkes frem, og turen køres, d. 5/6. Hyggelig dag med mad, og en køretur i flotte omgivelser. Sidste år var der 67 tilmeldte, og omkring 64 fremmødte, så det var en stor flok. Vi havde en rigtig god dag.
Alle der har mulighed for at køre med, og som har en knallert på 25 år eller ældre, uanset mærke og model, fart eller stand (såfremt den selvf er kørene), skulle tage og tilmelde sig turen inde på Puchklub.dk. Så vidt jeg husker koster det 150kr, som betales på dagen, men det er også inkl. rundstykker, og spise på hvidsten kro, det er alle pengene værd! Turen starter i Assens ved mariager, og den slutter samme sted. I kan læse om hele turen inde på puchklub.dk.
Så, skynd jer at få tilmeldt jer, så vi kan komme en ordentlig flok afsted! Hvis alt går vel, så kommer jeg på en Kreidler Florett GT fra 1967. Hvis alt ikke går vel, så bliver det en Kreidler Florett RS fra 1976, det må vise sig indenfor de næste par dage, hehe.
Så, skriv hvis i kommer, og hvad i kommer på, jeg glæder mig til at se hvilke maskiner kommer med i år.
Billeder fra sidste års tur kan ses her:
http://www.scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=80828
Den jeg kørte på, er den orange Kreidler RS.
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
for har kun en std. maxi
køre fra de fleste plastik spande
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.651
jan 2010
Følgere: 104 Scootere: 11 Svar: 2.767
Hvidsten Kro turen 2012.