{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Scooter-shoppen er noget fuck? {{forumTopicSubject}}

heysa... har fornyligt modtaget en hebo new perform. udst til min peugoet TKR, jeg for så hentet den på posthuset, da jeg åbner den er den fuldstændig ridset og det røde på lyddæmpern er remlig hakket til... fred være med det... så køber jeg er
Polini Corsa 47mm Cylinderkit til den.. og jeg for monteret stemple osv, men selve cylinder passer så ikke, skørterne er 4mm for lange.. og har flere tilfælde hvor det er fra scooter-shoppen fuck dem?

handler kun hos speedline nu... siden scooter-shoppen åbenlyst ikke kan finde ud af en skid...

er jeg den eneste der har oplevet dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter-shoppen er noget fuck?
  • #1   10. maj 2010 Har kun haft gode oplevelser smiley
    Fik endda en støddæmper til 399,- som jeg kun gav 175,- for fordi det var den forkerte de havde på siden. smiley

• #2   10. maj 2010 "køre din scooter nu med en uorginal cylinder på mindst 47mm passer alle vores cylinder også på. " taget fra deres hjemmeside under min scooter under cylinder... jeg havde en 47mm sidende i forvejen + min motor ikke er begrænset i motorblokken

• #3   10. maj 2010 Har haft mange problemer med deres leverings tid og at de ikke ville tage vare retur, og ting der ikke passede..

• #4   10. maj 2010 lige præcis... står med et splinter nyt Polini Corsa 47mm der kostede mig 1500,-
    det kan jeg kast af helveds til nu... har godt nok allerede smadret stemplet med en stor hammer da de ikke ville tag det tilbage.. blev remlig sur.. tror bare jeg smadre den cylinder med hammeren og så fuck scooter-shoppen for fremtiden..

• #5   10. maj 2010 igen... jah, den er ikke begrænset.. den er fra før 2003 og jeg har haft den skilt fuldstændig ad, poleret alting osv.. det ikke min blok... og det her står på deres hjemmeside under min scooters cylinder "køre din scooter nu med en uorginal cylinder på mindst 47mm passer alle vores cylinder også på. "

• #6   10. maj 2010 og jeg kørte med 47mm cylinder før...

• #7   10. maj 2010 takker for alles svar... cylindern er død nu så fuck scooter-shoppen.. så må jeg jo bare finde mig en Speedfight eller lignende et sted og snup dens motor til fingerpris, har sku ikk råd til de sender mig en forkert vare til 1500 hver gang..

• #8   10. maj 2010 har faktis haft disse dårlige oplevelser.

bestilte gearing til mc2 fik en til mc3 ringede de troede de var ens. det har slet ikke så meget styr på der som speedline, kørte til butikken og skulle købe køler engang, så kommer han med en hvor den har fået 2 store hakker foran han siger det kan ikke undgåes.. :S, det værste er at de ikke kan se forskel på mc3 og mc2 motor :S

• #9   10. maj 2010 okay så jeg skal skifte min ene halvdel af blokken for at fjerne begrænsningen ? smiley for det ligesom sådan hak fra motorblokken nede ved krumtappen som støder på :P.... de skal bare ikke reklamer med at alle deres lorte cylinder passer hvis man har en 47mm på i forvejen... det jo ren fup... og hvis jeg fjerner den ene halvdel af min blok.. så skal den anden også skiftes, og så det ikke længere en TKR motor.. som de siger den her cylinder passer direkte på

• #10   10. maj 2010 godt så... min teori er bekræftet... det er unge intet vidende idioter som står i scooter-shoppen..

• #11   10. maj 2010 De skylder mig 700kr for et koso speedo. jeg fik det forkerte, og så fik jeg at vide jeg skulle sende det tilbage sammen med en seddel med mit kontonr og fakturaen, men så aldrig de penge igen, og de tog ikke telefonen da jeg ringede eller svarede på mine mails.. de er bare amatører og fuskere.

• thomas  q
    thomas q Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 492
    #12   11. maj 2010 prøv at hør drenge..
    Scooter shoppen har altså ikke forlænget skørterne på polini corsa..
    det er kit er fuldstændigt det samme som alle de andre sælger.
    og smadre du det når du prøver at montere det..kan du selvfølgeligt ikke få det byttet..sådan er det sku da..

• #13   11. maj 2010 men de svindler med ens penge og vil ikke give dem retur selvom varen er iorden eller slet ikke afsendt fra deres lager de skylder mig 400kr som jeg ikke kan få tilbage men jeg kører derop og ordner mit problem med dem om jeg så skal smadre deres lorte butik for at få mine penge så er jeg ligeglad

• #15   11. maj 2010 Bestilte også engang et kickstarter skjold, så fik jeg det fandme i plastik, og så siger de det passer på sonic, når jeg havde bestilt den til Jog R!

• #16   11. maj 2010 scootershoppen er sku gode nok, de har bare ikke været særlig heldig med deres ansatte kasper og hans mor er sku flinke og til at snakke med,

Kommentér på:
Scooter-shoppen er noget fuck?

Annonce