{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giantco Stealth (4-takt), 30 knallert
  • #1   14. jan 2014 er umuligt at sige i det at der ikke er to motor som er ens

• #2   14. jan 2014 ruller, dyser, trykfjeder og trimfjedre må du selv finde ud af det kan man ikke bare sådan slå op på nettet eller noget..

• #3   14. jan 2014 Okay tak begge to! Men omkring tundele så? Kan I hjælpe mig der?

• #4   14. jan 2014 hvis du ikke er så meget inde i det med motorer og tuning vil jeg anbefale dig at købe en billig 2-takter og tune på det er lidt nemmere.. men hvis det skal være din 4-takter ville jeg bruge www.speedline.dk til at levere varerne og evt. rådgivning. de er meget hjælpsomme hvis man kører derned eller ringer/mailer dem.. Hvor meget vil du cirka ofre på det?

• #5   14. jan 2014 Havde i tankerne at købe delene brugt - har en kammerat der har styr på alt det der motor, montering og det

• #6   14. jan 2014 okay men pas meget på med brugte dele det er ikke alle der er lige ærlige i deres annoncer. men du skal jo ha´ en 70ccm cylinder med stempel og det hele, topstykke, knast, sikkert knastkæde, en udstødning og en karburator + filter så er du i gang.. skal du ha en vildere cylinder på skal du også skifte krumtap. Men ellers er der jo også variator, rem, kobling og remskiver - ja der er jo det hele derude? det eneste der begrænser er jo dit budget. så find ud af hvor mange penge du vil smide i den..

• #7   14. jan 2014 Hmmmmmm tusind tak i hvertfald! Ja altså pengene er ikke det store problem, det jeg mangler er bare en der fortæller mig ALLE de nøjagtige dele jeg skal bruge (vil gerne have fuld opsætning)

• #9   14. jan 2014 ny krumtap, cylinderkit, topstykke og knast i hvert fald.. men det er jo dit valg. Du skal bruge luftfilter, karburator, dyser, studs, komplet topstykke, cylinderkit, udstødning, krumtap, krumtapslejer, simmeringe, variator, ruller, tændrør, kilerem, kobling og koblingsklokke, remskiver, gearing, tændingssystem.. plus lidt ektra ting som trykfjeder, trimfjedre osv. mere du vil vide?

• #11   14. jan 2014 Fantastisk hjælp. Top klasse (y) - ja smiley hvad indebærer osv?
    -- er der også tun kilerem og koblingsskåle og så'n noget der gør forskel?? Har jo allerede de standard jo

• #13   14. jan 2014 den originale kilerem kan ikke holde.. o´g springer den kan du skade cylinde rog krumtap. de koster heller ikke mere end 300kr max så det kan ikke betale sig at lade vær. jamen lidt pakninger, gearolie, nålelejer, choker, og så dukker der altid lidt smådele op i sådan et projekt. du skal nok også ha en knastkæde med strammere.

• #14   14. jan 2014 Tak folkens! 100p

Kommentér på:
Giantco Stealth (4-takt), 30 knallert

Annonce