{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLÆÆÆÆÆLP!!!!!!
  • #1   3. mar 2005 køb prestiheo udstødning, et malossi cylle, og mallosi multivar, 5g. ruller. 82 dyse


  • #3   3. mar 2005 MHR koster sku meget mere end 4000...

  • #4   3. mar 2005 Jeg tror et godt billigt tun ville være denne opsætning:
    TP Trophy 70ccm. cylinder 800
    Malossi Multivar vario ca500
    TP Nardo uds. 1300
    en forstærket krumtap og en ubegrænset CDI

    så skal den nok få noget luft under vingerne, men jeg ved ikke om den når de 100 med den opsætning der...

    Allan TeamGV


  • #5   3. mar 2005 så skal der nok også skiftet membran

  • #6   3. mar 2005 og du skal nok bruge lidt hjælp fra en scooter-kender hvis du ikke har fostand på udskiftning. for det skal scu gøres ordentligt! og det kan tage tid at få den ritigt tilpasset med dyse osv....

  • #7   3. mar 2005 Har en NRG...

    Den kører 95 på speedo....

    Opsætning: Proma legal 500kr
    Malossi racing vario 500kr
    Stand karbu og stand cylle
    Pillet begrænsninger!


  • #8   3. mar 2005 ja for det skal helst også være billigt... men kan man ikke bare skifte cyllen og sætte en udstødning på? giver det ikke nok?

  • #9   3. mar 2005 seriøst... Hvorfor ase og mase når man kan ligge og dase ??? en af mine venner blev stoppet på sin NRG for et par uger siden.. målt til 110 !.. det kostede en tur ved falck, en gåtur på 10 km og en bette bøde.. det ENESTE der var gjort på hans NRG var at skiven i vario og kabu var væk.. der var en Udstødning Tecnigas Basic 45 km/t udstødning fra thansen på hvor begrænsningen i forrøt var væk og nogle andre ruller! og det var det ENESTE !!! lyder umugligt men jeg har selv kørt på den.. og den er slet overhovet ikke død i optræk.. det hele kostede cirka 600 kr og så lidt tid.. men det er sq det værd istedet for tun for flere 100.. men tror også det er den eneste scooter hvor man kan gøre så..! men prøv det smiley


  • #10   3. mar 2005 jeg har selv en helt ny nrg hvor jeg har sat en funky knæk udst på og en hebo variator! gearingen på en nrg er næsten den samme som evo gearingen og cylinderen har en meget større udst port en minarelli cylindre har fra std! men som sagt så kører min nrg omkring 90-100 stykker målt af en golf. så hvis du vil have din nrg ska du bare sætte en funky, leovince zx, yasuni z eller anden 50-70cc udst på. så går de kanon kan jeg love dig for.. desuden har de jo også 17,5 dello eller 18mm weber karbu std.. min har weber

  • #11   3. mar 2005 ok tak for hjælpen...

    så jeg tror bare at jeg fjerner begrænsningerne selv eller for en anden til det og sætter en anden udstødning på...

    men hved i hvor man kan få en butik eller værksted til at fjerne begrænsningerne i nordsjælland, hvis jeg ikke kan/gidder fjerne dem?


  • #12   3. mar 2005 til *a*a* du ved vist ikk særlig meget om nrg?? anden CDI og forstærket krumtap.. haha du kan køre med racing kits på std krumtap. de snummer op til 13000rpm
    og han kan heller ikk sætte trophy på en ny nrg så ska han fræse blokken.. han kan sætte en hebo 47,6 i den passer fordi den har små skørter. men en god knæk og anden vario så går den fandme godt


Kommentér på:
HJÆLÆÆÆÆÆLP!!!!!!

Annonce