{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Knallert assistance. {{forumTopicSubject}}

Hej SG,
Har fået et rigtig godt tilbud på en Jog R, som kan kører 70. Den har fået taget skiven. Jeg vil gerne have den standard. Jeg har selv en skive til at ligge, men der er også sat en 70cc cylinder på, som jeg ikke selv kan skifte. Så jeg vil spørge om jeg bare kan sætte skiven i, uden det ville fucke kørslen helt op på knallerten smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert assistance.
  • #1   11. jun 2014 Det ville aldrig nogensinde kunne gå. Der er for meget kraft i sådan et 70cc, den vil bare køre med en million omdrejninger og slide helt vildt meget på krumtap, lejere, rem osv. Jeg tror desuden ikke at det koster det helt vilde hvis du køber et std 50cc cylinderkit og beder din lokale cykelforhandler om at skifte det smiley

  • #2   11. jun 2014 Han mangler jo også lige den originale udstødning til 3000kr eller mere,, ellers yder den stadig formeget og er belastende at køre på,

    Køb en der er standard fra starten


  • #3   11. jun 2014 Kan jeg godt se! Tak for svar smiley

  • #4   11. jun 2014 Der ville ikke ske noget hvis du kørte med f.eks gg på std cylinder og begrænsning, den ville bare få et lidt bedre optræk men hvis du vil kører std så køb en som ikke har været tunet. 70cc er hårdt for std lejer og krumtap og efter noget tid vil den slet ikke gå perfekt i motoren som den gør hvis den aldrig har været tunet og det kan kun koste dig penge da alle dele bliver meget hurtigere slidte. Køb std hvis du vil kører lovligt smiley

Kommentér på:
Knallert assistance.

Annonce