{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  S-line 47,6 cylinderkit hjælpe
  • #1   20. jul 2014 Det kører fint et par tusinde km

Men det er ikke i super kvalitet

• #2   20. jul 2014 Dør det så derefter??? Men er dette her cylinder defekt???

profilbillede
  • #3   20. jul 2014 Det er svært at bedømme udfra billedet desværre..

Men det ligner ihvertilfald det ER tilkørt så tvivler på det har kørt 100 km..

• #4   20. jul 2014 Den er ikke s-line.... Vil evt købe et s-line cylinderkit som har kørt 100 km hvis det billede af min pw cylinder evt ville vise at det er defekt... Har nemlig ikke forstand på om det er ødelagt...

profilbillede
  • #5   20. jul 2014 der må ikke være NOGLE ridser indvendigt OVERHOVEDET. (ihvertfald det som jeg har fået fortalt)

• #6   20. jul 2014 Både og, de lodrette "ridser" er normalt nok
    men de er der ikke ved en cylinder der har kørt 100 km..

Desuden virker cylinderen både ridset på den forkerte måde og beskidt..

• #7   20. jul 2014 Har kigget inde I cylinderen.... Der mangler noget belægning og der er stor flader som er ridset meget så den er blevet smidt ud.... Men mit topstykke fejler intet og det er 47,6 mm men kan det bruges til alle 70 cc cylinderkits?

• #8   20. jul 2014 Det KAN bruges MEN, squishen passer måske ikke godt til alle portninger

• #9   20. jul 2014 Hvad mener du? Skulle jeg reparere cylinderen? En brugt athena eller malossi 70 cc koster 3-400 kr komplet brugt I god stand sendt....

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #10   20. jul 2014 Hvorffor købe brugt?,mener west import har sættene til ca 500kr incl topstykke

• #11   20. jul 2014 Køb hellere brugt athene/Malossi/polini Men du skal have dem i hånden inden du køber.

Det kan ikke betale sig at reparere cylinderen
    Hvis du ikke kender udtrykket squish, så burde du måske læse bogen "2 stroke tuning"

squish, udstødning og portning er det der bestemmer en 2 takts motors opførsel, det er indberegnet meget mere i tun idag end det var for bare 20-30 år siden der er en grund til tun ved gamle maskiner sjældent giver så meget (motorne er så selvføgelig også lidt anderledes..)

• #12   20. jul 2014 Tak for jeres gode råd..... Men passer mit 47,6 mm topstykke på alle 70 cc cylinderkits som er til hot 50 for topstykket er også til hot 50 hvis I kan følge mig....

• #13   20. jul 2014 Ja det passer til alle 70cc hot 50 cylindre
    Men det kører ikke nødvendigvis specielt godt med alle hot 50 70cc cylindre

Det kan vel ikke være så forpulet svært at forstå mine 2 beskeder........

• #14   20. jul 2014 Hvad mener du juhl???

• #15   20. jul 2014 Sig mig er du helt blank... kan snart ikke skære det mere ud i pap...

Det skal nok passe og virke, men sættet kører måske bedre med det topstykke der hører til end det gør med topstykket fra s-line cylinderen..

Kommentér på:
S-line 47,6 cylinderkit hjælpe

Annonce