{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

Peugeot Elystar begrænsninger {{forumTopicSubject}}

har kigget på en cylinder til min scooter men ved ik helt hvor begrænsningerne er på den.. <plz hjælp.. Der en i udstødningen ved jeg men så er der så i, (luft filter), motoren?? hvor sidder de.. er der nogen der ved det mere præcist..? hjælp..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot Elystar begrænsninger
  • #1   9. aug 2014 Den er begrænset i variatoren enten kun med en skive eller forhøjet gliderør eller også med bagplade ( sidder med 3 skruer bagpå variatoren ), samt nogle har for tunge ruller i.
    I luftrøret ( den som dækker for karburatoren ) eller i slangen som er fra den under sædet, sidder der en indsat i med 2 huller. HUSK og tjek forbrænding hvis du fjerne den, for kan være den skal dyses lidt på.

Nu ved jeg ik om det er en SilentPro ( t.hansen ) udstødning som sidder på den, med hvis det er det så sidder der en begrænsning både i forrøret og en ved afgangshullet. Den ved afgangshullet sidder med en svejseklat, men er lige til og vrikke af med en tang ...

Mvh.
    Uwe T.

• #2   9. aug 2014 hvad karburator kører den med vacum og olie studs el uden.
    Og hvis jeg skal skifter cylinder til en lidt større skal jeg så fræse noget ud på motor blokken eller er der ikke en begrændsning i den..?

• #3   9. aug 2014 og har den ik automatisk chokker på karburatoren også..?

• #4   9. aug 2014 Er ik 100% sikker mener ik den skal fræses i blokken, hvis du holder dig til 70ccm sportskit.

Hvis jeg husker rigtig så skal du have en anden indsugningsstud på, hvis du skal have fra 17,5mm og efter ...

Kommentér på:
Peugeot Elystar begrænsninger

Annonce