{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Plane topstykke ciao {{forumTopicSubject}}

Har samlet en motor til. Ciao med helt nyt DR 43mm fik afvide std topstykke kan bruges med 43mm.pakning.

Men efter par turer sprang pakningen.

Gik så afvide man kan plane topstykket og sætte på uden pakning.

Har så prøvet og slibe med. Korn 400 på en glasrude tildrivhus men er slet ikke tæt når det spændes Sammen. Hva kan gøres her?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plane topstykke ciao
  • #1   27. okt 2018 Tag det med til et maskinværksted og spørg om de kan rette det for dig

• #2   27. okt 2018 Du får aldrig et godt resultat, ved selv at forsøge at plane et topstykke. Som Lars siger, så få det lavet/rettet af en prof.

• #3   27. okt 2018 Det vil IKKE virke.
    Køb et 43mm topstykke.
    Problemet er at stemplet kan ramme topstykket og at kompressionen bliver alt for dårlig.
    Du SKAL have et 43mm topstykke med snøfter, uanset prisen.
    Det er det eneste rigtige.

Hvis den skyder pakningen ud, så har det intet med at gøre, at det er std topstykke.
    Du har enten spændt det skævt, eller det er skævt og du så har slebet det skævt, ved blot at skubbe det frem og tilbage på slibepapiret.

Korn 400 er ellers det helt rigtige, men det SKAL gøre rigtigt og det skal ikke være korn 400 fra en rulle. Det SKAL være korn 400 på et A4 ark og du SKAL bruge vand.

Og hvorfor vil du dog bruge en glasrude fra et drivhus?
    Det er da gak gak, især da de ikke altid er lige.
    Du skal bruge et solidt spejl.

• #4   28. okt 2018 Tommy. Fik afvide jeg sku bruge noget glas og eneste jeg havde var lige det. Men har bestilt topstykke og 3 toppakning er ved jmpb så må jeg se tiden an

Det er dette på. Billed

profilbillede
Kommentér på:
Plane topstykke ciao

Annonce