Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af udstødnig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   17. apr 2004 jeg kan varmt anbefale tecno potter... jeg har haft et par stykker, og de var alle rigtig gode!

/Gullif !

• #2   17. apr 2004 Tp Nardo det er fanme et OVER BLÆRET knæk rør...
    Kender en masse der har det og de er MEGA glad for det.
    Lyder kanon så køb det hvis du er i tvivl...
    det brommer overfedt! smiley

sya..

• Simon  B
    Simon B Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 7
    #3   17. apr 2004 tak for svarene det vil jeg helt sikkert overveje... men hvad med topfart og optræk... nogen potter der kan anbefales der.. eller er tp nardo den ultamative potte til mit std. cylinder (måske kommer der flere skyldekanaler)

• #4   17. apr 2004 nej nardo er ikk valget til standart cylle,,, det alt for stort hvis du køber det skal du i hvertfald ha nogen små ruller i, hvad er di opsætning på scooteren,, er det hele standart eller ?

• #5   17. apr 2004 Rød HEBO er god til std. og sportstunet scootere og så har den verdens fedeste look smiley

• Simon  B
    Simon B Tilmeldt:
    jan 2004

#6   17. apr 2004 Altså jeg har tænkt mig at tune min scooter stille og roligt op af speedometeret, så skiverne er pillet og std. luftfilteret er udvidet mere så der er støre luft gennemtræk... ellers ikke noget... men nu er udstødning det næste skridt... og så det der med skyldekanaler noget tid efter

• Simon  B
    Simon B Tilmeldt:
    jan 2004

#7   17. apr 2004 Altså jeg har tænkt mig at tune min scooter stille og roligt op af speedometeret, så skiverne er pillet og std. luftfilteret er udvidet mere så der er støre luft gennemtræk... ellers ikke noget... men nu er udstødning det næste skridt... og så det der med skyldekanaler noget tid efter

• #8   18. apr 2004 Hebo titan har det på min scooter næsten standard kører 90 km/t

Kommentér på:
Valg af udstødnig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce