{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polini Evolution 3 udstødning
  • #1   17. aug 2021 Den er ca. på størrelse med et Yasuni C 30


  • #2   17. aug 2021 Super tak for svar ??

  • #3   17. aug 2021 Aaaargh det er den så ikke
    Den ligger mellem C20 og c21


  • #4   17. aug 2021 Nå ok, mente bare den lagde der cirka

  • #5   19. aug 2021 Taler vi ydelse i støreslen eller udsendet i størelsen

    Det muligt nogen siger mig i mod nu he he
    men du kan ikke sammenligne Evo3 udstødningen med Yasuni c30 på nogen måder (-;
    Den er lavet på en helt anden måde i opbygningen plus den Yasuni c30 heller ikke har den specile måde som flangen er opbygget på for at skabe venturi effekten . Flangsen på udstødnings er lavet for at passe på den speciel måde som udstødningen kanalen er opbygget på ved Polini evolution3 cylinderen.




  • #6   19. aug 2021 Glemte at spørge om noget ... du skriver noget med at det var den gamle model af evo3 udsøtnsingen ,

    Har de ikke kun lavet en evo3 udstødning som Passer specefikt til det samme kitt evo3 cylinder, men der i mod evo2 sættet havde de lavet flere evolution udsøtnsingen til ...


  • #7   20. aug 2021 Altså den Evo 3 du kan købe nu ser meget anderledes ud end den jeg har på, og begge er Evo 3 udstødninger


  • #8   21. aug 2021 Lad mig gætte .. din evo rør , er den Med alu farvet potte .... for der findes en del polini evolution udstødninger , den Udstødning man kan købe nu på speedline altså evolution 3 udstødning , jeg tror faktisk i bund og grund hvis du skal gå efter alle dem de har lavet til diverse polini evolution kits , så tror jeg kun polini har valgt at give den her udstødning man kan få ved speedline ( altså polini evolution 3 ) navnet polini evolution 3 fordi den. Er lavet specifikt til deres eneste polini evolution 3 cylinderkits ... hvis ikke den var lavet til specefikt. Til dette evo3 kits. Så havde de måske kaldt udstødningen for noget andet , eks polini evolution 9 ...

    Det jeg mener med det er at .. polini evo3 udstødningen , den tror jeg kun heder det fordi den er lavet til evolution3 cylinderkittet ... hvis den var lavet som evo udstødning til alle muligts slags kits , havde den nok haft navnet evo9 eller evo10 -11-12-13 ... kan ikke helt forklar hvad det er jeg mener , men jeg ved godt hvad du mener , fordi din er købt for længe siden og det var den 3 udstødning... Men den du kan få nu heder det kun fordi den er lavet specefikt til evo3 kitet ... selve tallet 3 det udstædning burde være Højer fordi den er nyer end din evo3 ..


Kommentér på:
Polini Evolution 3 udstødning

Annonce