656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

ruller og tryk ruller og tryk

Jeg er ikke så forstand omkring ruller og tryk

jeg har lidt svært ved og se hvilke ruller og tryk som vil køre bedst med min jog

jeg har 22kg og 28kg tryk også har jeg 6.9 gram og 4,9 grams ruller
og jeg kan sagtens bestille nye vis det er og ja jeg er godt klar over at ikke 2 maskiner er ens men vil stadig lige høre jeres forslag

opsætning:

Polini corsa
polini cp 21mm
gg
Polini hi speed vario kit
Malossi flyclutch

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ruller og tryk
  • #1   24. apr 2022 Ville sige gul trim og tryk og 6.5 grams ruller er en start til sport setups smiley

• #2   24. apr 2022 Du skal bare prøv dig frem. Begynd med 22kg fjederen og så lej med rullerne. Begynd med ca 6,5. Det plejer at være en god start. Så finder du en flad lige vej og giver den gas fra 0kmt til topfart. Den burde tage konstante omdrejninger næsten helt op til topfart. Hvis den tager flere omdrejninger fra den første halvdel er accelerationen(0kmt og til det halve den kan køre) er der for lette ruller. Tager den flere omdrejninger fra det halve af topfarten og så op indtil topfart( minus ca 10kmt der det sidste er bare omdrejninger) er der for tunge ruller. Hvis du finder de perfekte ruller og den kører med konstante omdrejninger, men de omdrejninger er for høje/lave betyder det det følgende:

For mange konstante omdrejninger=for slap trykfjeder

For lidt konstante omdrejninger=for stram trykfjeder

Jeg kaver en guide her i løbet af næste måned som går over det i mere detaljer. Så kommer der måske lidt video og billeder, men fokusen er at skrive det med flere detaljer

• #3   24. apr 2022 Du skal i hver fald købe en prøve rulle sæt eller bare løse ruller så du kan finde den rigtige vægt. De 2 sæt kommer ikke til at være nok til findindstilling

• #4   25. apr 2022 corsa og gg har jo lavt arbejdsområde så men det passer jo også fint med det du har mit bud er 28 kg tryk og 6-6.5g ruller vil du have mere optræk så andre trimfjedere så har den flere hk fra start prøv med de gule her fra

https://speedline.dk/yamaha-jog-r/trimkit/trimkit-malossi-sport-s-m-298746

• #5   25. apr 2022 Har du testet den til 28 kg på en badevægt?
    Hvis ikke, så test den lige.

Hvis den er 28 kg, så sæt den i.
    Det er klart den der er bedst til 70 ccm.

Kommentér på:
ruller og tryk

Annonce