{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Ruller og tryk {{forumTopicSubject}}

kan det passe at min jogr køre bedst med gul tryk og 7gram ruller syntes bare det er meget tunge ruller har prøvet med 6.5 og 5gram jeg har også prøvet med polini 28kg tryk
jeg ved godt at corsa og gg har et lavt arbejdsområde

jeg syntes os når den skal på baghjul med 25km/t har den lidt svært ved det i forhold til min kammerat som kun har malossi 70cc og 17,5mm

opsætning

Polini corsa 70cc
Polini cp 21mm med cp luftfilter
gg
Hi-speed vario med 7grams ruller
Malossi fly clutch med gul tryk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruller og tryk
  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 23
    #1   1. maj 2022 Først få just, din kobling, en nem måde er med stor trykfjeder og kun 3x5 gram ruller symmetrisk i vario, dette er din acc, fra stående start, til ca 15 km/t. Når det er justeret finder du din rullevægt, start nedefra i vægt. Bare husk kobling skal gribe før vario begynder at geare op, kan ses med let belastning på baghjulet let hævet med en hånd på baghjulet som belastning

• #2   1. maj 2022 Når du sætter strammer trykfjeder i, så ville du resultere flere rpm med de rigtige ruller(lidt svært at forklare). Når du skal så højt oppe i ruller, der er det tegn på at din trykfjeder er for "tung". Du skal helst finde de rigtige ruller som holder motoren i de rigtige omdrejninger og så finde en trykfjeder efter. Det er rullerne der bestemmer hvor hurtigt knallerten "gearer oppe". Trykfjederen skal bare passe med. På tunede motor der skal man helst ikke geare for hurtigt oppe.

Jeg kører selv stadig med std tryk på min hot med 70cc sport, såorts knæk og 19 mm karbu fordi den ikke kører godt med den gule malossi.

Så ja, jeg ville prøve med en slapper trykfjeder

• #3   1. maj 2022 Skal jeg prøve med en hvid tryk fra malossi eller 22kg fra polini

• #4   1. maj 2022 Ja prøv med en bløder tryk

Kommentér på:
Ruller og tryk

Annonce