{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Jeg er pissed! {{forumTopicSubject}}

Nå, så fik jeg endelig min pakkepost..

Jeg havde bestilt en Malossi Multivar, et powerfilter, nye
håndtag og en Proma Legal udstødning. Samt en stak dyser fra Thansen og en dørkplade...

Glæder var jo enorm, nu skal jeg ellers rode scooter hele dagen... jaja, TROEDE JEG... ok, det tog faktisk hele dagen, men det var kun fordi jeg måtte samle tilbage til standard bagefter... og hvorfor så det... jo min dreng, nu skal du høre..

Pakken fra T-hansen indeholdt min nye dørkplade, desværre var 2 af de nye bolte ikke LANGE NOK... fuck jer narrøve!

Ok, det kunne det lokale byggemarkede self. klare.. men
alligevel...Jeg havde også bestilt en masse forskellige NEOS dyser fra Thansen, så jeg kunne få scooteren til at rulle med mit nye powerfilter... men det var sørme ikke til en Neos de dyser jeg havde fået med... FUCK JER THANSEN... så på med original filterkassen igen... fedt..

Nå ok, jeg havde jo stadig pakken fra STC-TUNING med min nye udstødning...

Af med den gamle, på med den nye ... men hov - hvad er nu det... LORTET PASSER IKKE PÅ... godt nok følger der en fin (ret grim) adaptor plade med til ophænget, MEN når den nye udstødning er monteret korrekt på motoren fra der stadig 5-7 cm over til pladen... HVAD TÆNKER DE PÅ... skulle jeg begynde at mase den på plads med et motor resultat jeg slet ikke tør tænke på?! FUCK JER STC-TUNING! - så af med den igen og på med den orignale.

Jeg havde også bestilt et par nye fine håndtag, sorte med chrome... jeg fik dem også - bare ikke lige sorte med chrome ... kun chrome... lidt irriterende, på de kom på alligevel og så også ok ud, men han er da vist lidt træt deres medarbejder hos STC-tuning!

Men det var ikke alt, jeg havde dagen før ringet til STC-tuning for at høre om de havde sendt min pakke... jeg
havde mit ordre nr. og det hele... "hmm... den ordre kan jeg ikke finde" sagde fyren halvsøvnigt... en del senere i
samtalen fandt han ordren alligevel, og det viste sig sørme at HAN SELV HAVDE VÆRET PÅ POSTHUSET MED DEN EN TIME TIDLIGERE... Søvnig? det tror jeg på!

Nå ok, så havde jeg jo heldigvis min nye Malossi Multivar, så kunne jeg i det mindste få noget optræk på scooteren... på med den, ikke så vildt svært, men lidt pisse irriterende af man skal lave alt muligt speciel værktøj selv til at holde fast i både varioen og koblingen for at få lortet skilt af... så en prøve tur... damn pis og ØV, masser af omdrejninger men sløv som en skildpadde... så skal jeg altså også købe nogle nye ruller til den før den er sjov overhovedet.... skod...

Ok, så meget for mit gode humør og så lidt spørgsmål...

- Hvor store er de ruller det sidder på en std. Neos fra 2005 ?

Jeg kan se Malossien kommer med 7.0g, når jeg vil have optræk med færre omdrejninger og gerne en topfart som ligger lidt over hvad min standard giver,

- hvad mon så jeg skal prøve med?

Kommer self. an på hvad mine std. er på, jeg skal vel have nogle som er en smule tungere end min standard ruller?

Nåja, T-hansen sendte mig iøvrigt også et knallertkatalog (som jeg bad om) men til gamle Yamaha 4-gear osv. selvom de jo pakkede det i samme kassen som de dele jeg bestilt til YAMAHA NEOS, hallo ?! det er tilladt at være vågen, selvom man er på arbejde T-hansen piger!

Jeg er så pissed...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er pissed!
Kommentér på:
Jeg er pissed!

Annonce