273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bedste gearing Bedste gearing

Ville sku gerne have noget fart på, men har ikke den store forstand på gearing, ville det være smart at gå med 16:58 eller 15:53? Eller noget andet på denne opsætning:

Stage 6 77cc streetrace
Turbokit udstødning
Ubegrænset cdi
Mallossi koblingsfjeder
Mallossi koblings plader
6 gears
21 mm kabu
Mallossi VL18 membran
Jasil krumtap (14-16.000 rpm)

Knallerten er en generic trigger sm50 (am6 motor)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste gearing
  • #1   18. jul 2023 det var da noget af en rodet opsætning du har dig du ved vel godt at du har nok 60% mere at hente i dit cylinder

på gear knallerter gælder det samme som på cykel jo større for og jo mindre bag jo større top fart men den skal bruge flere kræfter for at komme op i topfart men lige din underlige opsætning har jeg ingen ide om hvad den kan trække jeg hvis den bare blæser alle gear af og trækker 6 gear ud op af bakke så ville jeg tage 2 tænder støre foran hvis det er muligt ellers 2 ned bagpå

• #2   18. jul 2023 Min opsætning er ikke fuldført endu, men havde tænkt mig at den skulle se sådan ud, har du nogle tips til hvad der skal gøres anderledes??

Lige nu er min knallert 3 gears og trækker fint i alle gear, den kan bare overhovedet ikke trække op så snart der er en lille bakke, den trækker kun op når jeg næsten er i topfart smiley

• #3   18. jul 2023 så det er en drømme opsætning du laver og spørger hvis nu en gang jeg får det her hvad så
    ...

• #4   18. jul 2023 Det er sku ikke en drømme opsætning, jeg næsten halvdelen af tingene og opsætning bliver fuldført i løbet af et par uger. Det var bare om jeg skulle gå noget højere op i cc i cylinderen. smiley

• #5   18. jul 2023 nej du skal have en større udstødning og karburator

• #6   18. jul 2023 Så en 70-80 udstødning og 24mm??

• #7   18. jul 2023 ja det er bedre

Kommentér på:
Bedste gearing

Annonce