{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
156 visninger | Oprettet:

Piaggio Zip 4t {{forumTopicSubject}}

Min Zip 4t vil rigtig gerne fremad ned ad bakke og lidt på lige vej, men synes den er lidt sløv i accelerationen. Jeg har pillet skive og 6 grams ruller i, men synes i forvejen mine ruller er lette? Skal jeg prøve med 5,5 grams ruller eller bør jeg prøve andet?

Den kører 55 ned ad bakke og 30-40 op ad bakke.

Jeg har før beskrevet det som om den skifter gear men det synes jeg ikke den gør længere. Få gange har den hakket lidt i bundaccelerationen hvor den hopper lidt.

Edit:
Jeg ved ikke om det kan hjælpe at indstille på luftskruen? Jeg har haft problemer i det kolde vejr hvor den ikke kunne stå i tomgang så jeg har derfor skruet den længere ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piaggio Zip 4t
  • #1   24. feb det er en 4 takt den arbejder ved lave omdrejninger så 7 grams ruller og det er helt normalt at man køre ned af bakke

  • #2   24. feb Ved ikke om jeg skal omformulere det jeg har skrevet, men det lyder ikke til at du forstår problemet, den har en meget ujævn acceleration og det svinger meget hvordan den trækker, jeg har købt den af en som sagde den havde stået i en måned og har den har faktisk kørt upåklageligt godt.
    Jeg er indforstået med at det er en 4 takter og den er sløvere end 2 takt maskiner, men den burde alligevel trækker bedre synes jeg, du svaret heller ikke rigtig på mit spørgsmål. Ellers misforstår jeg det du har skrevet smiley


  • #3   24. feb nårr så giv den en service rens karburator hvis den har et stort låg i toppen så lad være med at åben den du får den ikke ikke lukket under at købe en ny bælg også skift tændrør og olie og skift ventiler

  • #4   25. feb Hvis du føler at den skiftet gear, så er der nok bare slidt en dyb rille i vario, blæserhjul og remskive.
    Du kan hurtigt mærke det med en finger.


Kommentér på:
Piaggio Zip 4t

Annonce