{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
64 visninger | Oprettet:

AC til LC? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg sidder med en speedfighter 3. Det jeg har på lige nu yder slæt ikke nok. Det er en mhr rep 70cc. Den er fræset 22 grader og hele blokken er fræset ud så meget som muligt.

Hele vario er stage6 (Undtagen rem, remskiver og gearing). Jeg tænkte at flække en sport pro mk2 eller airsal t6 racing cyl i. Tænker mere airsal, da stage6 har kun 7 kanaler. Cylinderen bliver selvfølgelig fræst.

Men... Hvordan laver jeg ac omtil lc? Hvorfor kan jeg ikke bare have en elektrokisk pumpe der køre på størm i sted for en mekanisk pumpe der køre på tappen. Resten giver ret god mening, men jeg vil bare gerne vide om jeg kan køre en elektriske pumpe, i sted for en pumpe på min krumtap?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AC til LC?
  • #1   i dag kl. 00:08 Det kan man også men du kan jo ikke køre fler 100km så. Men et større battteri under sædet og pumpe der også ved der er pumper ind på nogle steder har også set videoer på YouTube hvor man har lavet denne løsning. Har selv en SF 2 LC

• #2   i dag kl. 00:13 Lækkert. Det er slet hellere ikke en hverdags scooter. Det sku fint. Så bare en LC cyl ik? Fordi jeg hører alt muligt med blokken også skal have en lille port/gang til vand, men jeg gætter på at porten er lavet til at du kan få vand til en mekanisk pumpe.

• #3   i dag kl. 00:31 Nu ved jeg ikke 100% med SF3 for er det ikke noget med den er 4t og ikke 2t har selv set på en 3er og dem jeg finder er med 4t motor? Men det med vand der er ikke noget der skal ind i selve motorblokken. På en 2er sidder vandpumpen på svinghjulet hvor der sidder 3 skruger med noget gummie på som går ind i pumpen for at trække den rundt og så 2-3 skruger til at holde selve pumpen så den ikke falder af. Tror ikke det er ret meget mere anderledes på en 3er måske ting ikke er helt ens. Men få noget lang nok kølerslange på og få det lagt op under sædet samme med batteri og El pumpen så tror jeg det nok skal gå men der bliver noget tilpasning arbejdet

• #4   i dag kl. 14:36 Synd at brugeren Marsvin4ever ikke er herinde mere.
    Han vidste alt om Peugeot.

• #5   i dag kl. 14:56 #4
    Kæft jeg ku godt bruge ham lige nu smiley

Kommentér på:
AC til LC?

Annonce