{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
144 visninger | Oprettet:

9 k vs gg på dr 70cc med 17,5 mm {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg ville bare høre om 9k ville yde bedre end gg på dr 70cc ? Vil det give bedre optræk bedre topfart ?

Jeg har også endu et spørgsmål, jeg har tænkt at bestille den fra msp tuning da speedline og kgi ikke har dem på lager
Men inde på map’s hjemmeside kan man stadig vælge dele og der står de er på lager men på forsiden står der at butikken lukker ? Kan man stadig bestille dele der fra ?

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  9 k vs gg på dr 70cc med 17,5 mm
  • #1   10. dec Jeg kan ikke lige svare på det med msp. Men 9k er perfekt til dr 70cc, den yder langt bedre end en gg. Har selv samme opsætning

• #2   10. dec Syntes nemlig den føles lidt langsom med gg hvad gram ruller har du i ?

• #3   10. dec Jeg har bare de std ruller i. Men hvis du får den indstillet ordentligt med 9k, altså nål, luftskrue og dyse, så får den langt bedre optræk og topfart.

Hvis den føles meget langsom kan det også være din cylle der er slidt, pakning der er gået eller måske dit dæk der mangler luft

• #4   10. dec Cylinderen er helt nyt kun kørt 163 km og det er ikke andet end 3 siden jeg begyndte på at give den lidt fuld gas altså den trækker helt vildt godt fra optræk og også når man køre med de 50, men så når mand giver fuld gas fra 70 og op syntes jeg ikke den flyver afsted men jeg har heller ikke prøvet at presse den helt ud endnu, fordi dengang jeg havde 50cc sport fra Malossi på var top farten ud af lige vej på speedometer 90 ca ? Det meste jeg har haft de oppe på på speedometer er 80 ? Hvad kan være årsagen der er 94 dyse i og jeg køre 3% olie under til kørslen kan det være den får for meget benzin? Eller for tunge ruller dem jeg har i nu er 6 grams ?

• #5   10. dec Dr skal køres til, du skal have kørt minimum 200 km før du må give den fuld gas.

• #6   10. dec Har jeg skadet den ved at give den fuld gas 1-2 gange ?
    Det var kun i 3 sek

• #7   10. dec Nej det tror jeg ikke, men vent et godt stykke tid med at give den fuld gas igen

• #8   13. dec støbejern kører bare sløvt når det skal køres til

Kommentér på:
9 k vs gg på dr 70cc med 17,5 mm

Annonce