{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Stig J
Stig J
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13

Hjælp til PGO.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Min knallert (en Pgo hot 50), rimelig fed, stylet! Men mit problem er at jeg har taget alle begrænsningerne på, men den gider ikke køre mere end 60km/t.......
Hjælp mig med hvad der er i vejen, hvis finder ud af problemet så voldtuner jeg den!!!

StyXXX

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til PGO....
  • #1   21. aug 2003 Hot 50 kører ikke hurtigere end 60 når begrænsningerne er fjernet, sådan er det bare.
    Det kan godt være du har hørt nogle sige at deres kører meget hurtigere, men som regelt er det rent blær.

• rofllol o
    rofllol o Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #2   21. aug 2003 hehe jeg har en hot... alt er pillet har enda selv planet topstykket og den render lige omkring de 65-70... har lige fået cyl, kabu , krumtap, vari, udst..... nu kører den ok =)

skal ud og have den kørt til har kun lige rundet de 6 km med cylindret

• rofllol o
    rofllol o Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #3   21. aug 2003 den rendte self omkring de 70.. nu skulle den sq gerne komme op på de 100... men mangler lige et topstykke som de idioter til west import glemte at sende med... hvor meget betyder det... kører med et lidt udboret topstykke... hvor meget giver et atthena top stykke??

• #5   21. aug 2003 Jeg har også en hot50, og den har kørt 85 km/t
    Skiverne i varioen og koblingen er fjernet, og så er
    der en 45 udstødning på. Men du kan også gøre et
    andet lille trick, og det er at købe et top stykke fra en big max så får den et bedre optræk og lidt på toppen. ca. 5 km/t

Men husk blenderøret.

• Stig J
    Stig J Tilmeldt:
    aug 2003

#6   21. aug 2003 Der ikke noget blindrør på min udstødning, det er en kæmpe en, som er helt rund! Kan den begrænse noget???

• #7   22. aug 2003 Du får ikke din Hot 50 over 60 når du kun har taget begrænsningerne ... køb da et Athena 47,6 , Vario , Karbu , Udstødning , Trygfjeder , Koblings Fjedere , ... Så skulle du gerne køre en 90 / 100 km/t hvis alt er indstilt

• Stig J
    Stig J Tilmeldt:
    aug 2003

#8   22. aug 2003 Jeg har ikke så mange penge lige nu, så jeg køber i hvert fald en polini kilerem, som jeg har hørt giver optræk plus topfart og så overvejer jeg at købe ca. 5g. ruller til min original variomatic, så jeg får mere optræk!
    Er disse påstande rigtige eller hvad (altså også at jeg kan gøre det)???

Styxxx

• #9   23. aug 2003 Nej.. drop alt det der rem, ruller osv osv (småting) til senere.

Start med at købe en Cylle kit. fx Athena 47,6, det er et billig og KANON holdbar kit. HAr selv haft 3 af disse kit, på mine gamle scooter, og ingen af dem har sat sig.

Ved af skifte cyllen henter du meget mere end ved ruller rem osv (småting)

Håber det hjalp lidt =)

Kommentér på:
Hjælp til PGO....

Annonce