{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t

Tilbage til RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t

RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Motoren er testet med både 24 og 28 mm Mikuni.
24 mm når der køres på ren benzin. 
28 mm når der køres på methanol-blandet benzin og med NOS. billede 1
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t billede 2
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Hmmm ... lækre sager =) billede 3
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Motor spændt op i testbænken og tilsluttet rullefeltet. billede 4
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Cirka 20,5 heste. Stadig på en 50cc motor. billede 5
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Motorrummet er fyldt godt op :) billede 6
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Det er firmaet AF1racing som har konstrueret/modificeret udstødning, lyddæmper, turbo og som har stået for portning af cylinderen.
Der er godt nok brugt mange meter powerwrap. billede 7
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Originalt filnavn "Motorswap706.jpg".
Der udskiftes motor. billede 8
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - NOS-flaskens endelige placering. billede 9
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - NOS-flaske med 2 lukkeventiler. 
Ventilen til højre bruges når flasken skal vende "på hovedet". Ventilen til venstre når flasken skal vende med lukkehanen opad. billede 10
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Det koster at lege med turbo og NOS ...
Her 2 stempler og en cylinder. billede 11
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - ... og endnu et stempel. billede 12
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Tilpasning af motoren i rammen. Bemærk det er motoren i oprindelige udgave (std. cylinderkit) billede 13
RS50 50cc motor med turbo - 233,3 km/t - Motoren monteret på sin endelige placering i rammen. Stadig i standardudgaven. billede 14
Annonce