529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Er min kobling brændt sammen? Er min kobling brændt sammen?

Hej
Jeg har lige købt en yamaha fs1 4 gear fra 1977. Han har lige renoveret motoren og den har ikke kørt mere end 50 kilometer efter renovering.
Jeg købte den i dag og var ude og køre på den inden jeg købte den. Kommer hjem og køre 1-2 kilometer og da min far skal prøve den, køre han lidt rundt og han sagde at koblingen var fedtet, så gik der ikke mere end 5 miin så tabte koblingen greb. Jeg har haft skjoldet af i koblingssiden og tjekket om fjederen var knækket men alt det virker der over. Koblingspinden der går gennem motoren kan jeg tage ind og ud men det virker som der er noget der blokere i den anden ende. kan det være den lille nylon snegel med kuglen som skal presse koblingen ind?

Nogle der kan hjælpe?
På Forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er min kobling brændt sammen?
  • #1   22. okt 2010 hej rasmus - det er ret muligt at det er koblingssneglen, der er knækket.. og forøvrigt skal koblingspinden "gå imod noget", når den er.. ja, i bund smiley

pas på med at købe koblingssnegle i thansen, jeg fik et der ikke var støbt færdig, men opdagede det heldigvis ved disken.. bad om en ny og fik en der var KNÆKKET! blev sur, og sagde at jeg ikke gad have deres lort, men så fandt de en der ikke var defekt til mig.. wauw.

• #2   22. okt 2010 du skal købe original koblingssnegle, dem fra thansen er noget lort!

• #3   23. okt 2010 Hvis man tage skjoldet af og kan kigge ind til koblingssneglen. Skal man så kunne se kuglen blive spændt ud når man trykker koblingen ind, eller er det noget der sker når man har monteret skjoldet ?

På forhånd tak:D

Kommentér på:
Er min kobling brændt sammen?

Annonce