{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med til at få ændret hastigheds regler
  • #1   17. sep 2015 det er prøvet 100 gange før spild af tid det er denmark sådan er rejerne hvis du ikke kan li dem så flyt

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #2   17. sep 2015 Du følger jo ikke loven alligevel.

• #3   18. sep 2015 Kan jo være lige meget 99% af dem der køre ulovlig nu vil også køre ulovlig selvom grænsen blev hævet. ....tror så men ikke det er det de synes 30 er for langsom det er sku nok lige så meget spændingen og det at kører endnu stærkere en vennerne osv

• #4   18. sep 2015 Hvis grænsen bliver hævet til 45 for 30 knallert vil i jo stadig køre 90

• #5   18. sep 2015 der er planer om at lave et 45 kørekort og sænke 15hk knallert grænsen til 16 år også.

Hvis man tror at danskere, i modsætning til svenskere og tyskere og englændere osv, vil køre ulovligt uanset hvordan reglerne er, så er man jo håbløs.

Selvfølgelig vil det have en effekt at det bliver muligt LOVLIGT at køre på en scooter der kan køre lige under 60.
    Og når det samtidig bliver muligt at bestå en a1 køreprøve, mon så ikke nogen af dem der er ligesom mig, ville køre 125cc scooter og enduro kværn i stedet for at lalle rundt på de lortekineser dirtbikes og ombygge scootere i kældrene.

Det bliver fucking fantastisk, og det er IKKE SKET TAKKET VÆRE JER SORTSYNEDE repræsentanter for den typiske danske mentalitet.

"drop dit hyleri, tag den nu bare i prutten som os andre rigtige mænd"

Kig på sverige. England. Forstå hvordan reglerne også kan være og hvor problemfrit det kører i samtlige af vores nabolande.

• #6   18. sep 2015 brian, hvis ikke man kæfter op så kunne vores politiker jo gå rundt i den tro at vi alle er tilfredse med deres arbejde.
    Hvorfor skulle jeg dog flytte

Din teori om at alle bare ville køre 90 uanset reglerne kan jeg ikke rigtig bruge til noget, der findes altid nogle der ikke køre efter forholdene / regler, skulle vi neddrosle alle motorcykler så max hastigheden er 130km/t for der er godt nok ekstrem mange motorcyklister der køre helt ekstremt stærkt, og hvad med biler ? det er nok de færreste for at sige ingen der altid overholder fartgrænserne (men her er det mere acceptabelt da alle jo gør det)

scootergrisen,
    Hvis reglerne ændres til at 45 kunne køre uden begrænsning, jo så køre jeg faktisk lovligt, jeg mener dog at reglen for 45 skulle ligge på 80km/t da det er de hastigheder der må køres med på de veje den er beregnet til, en 45 skal jo forholde sig i trafikken som en motorcykel / bil, kender til flere flersporede veje hvor det ville være selvmord at køre på en 45 (især hvis man skal til venstre)

Kommentér på:
hjælp med til at få ændret hastigheds regler

Annonce