{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
182 visninger | Oprettet:

Tristan F
Tristan F
Emner: 1 Svar: 4

Min Derbi Senda SM 50 Spytter {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige købt min Derbi Senda sm 50 E4 i sidste weekend. Den køre rigtig godt og render de 76kmt. Den har ubegrænset cdi, mindre 14-tands fortandhjul og ubegrænset forrør. I går da jeg skulle køre efter den var blevet varm, gav jeg den bundgas i første gear, hvor den spyttede en brun farvet væske ud af udstødningen. Det var ligesom vand, men lidt brunt. Er det noget jeg burde bekymre mig om? Evt. hvad jeg skal gøre?

Tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Derbi Senda SM 50 Spytter
  • #1   3. jun 2023 hvorfor sletter du det gamle forum

men JA DU SKAL VÆRE MEGET BEKYMRERET

• Tristan F
    Tristan F Tilmeldt:
    jun 2023

#2   3. jun 2023 Jeg slettede det andet fordi det ikke var specifikt nok. Hvad skal jeg gøre? Den har kun gjordt det en gang.

• #3   3. jun 2023 gør den det ikke hvis du går ud og starter den nu

• Tristan F
    Tristan F Tilmeldt:
    jun 2023

#4   3. jun 2023 Nej jeg har haft den startet 3 gange siden og den gør det ikke. Det var dog uden at køre mere en 20kmt

• #5   3. jun 2023 oki så går det nok jeg tænker bare at hvis du kar givet den bundgas i 1 gear uden cdi begrænsning så kan du have knaldet toppakning

• Tristan F
    Tristan F Tilmeldt:
    jun 2023

#6   3. jun 2023 Det er original toppakning fra helt ny af. Den har ikke været pillet i selve motoren, så det kunne godt være at jeg skulle skifte den alligevel

• #7   3. jun 2023 nej du skal ikke gøre noget som helst ud over bare at køre som normal og IKKE vride den ud i 1. gear så den brækker sig men du skal holde øje med vandet og sørge for at det kun er rød eller blå som den skal det burde være rød hvis det har en brun farve eller anden farve ind blå eller rød så har du fuckket op og den har knaldet en pakning

• Tristan F
    Tristan F Tilmeldt:
    jun 2023

#8   3. jun 2023 Der er kun kommet vand dén ene gang. Jeg har også stået med den i frigear og givet den lidt gas.

• #9   4. jun 2023 hvis du mener det er vand så skal du have fundet det sted det kommer ind i cylinder for det meste er det toppakning

Kommentér på:
Min Derbi Senda SM 50 Spytter

Annonce