{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

aprilla rs 50 dårligt optræk til 4500 {{forumTopicSubject}}

når jeg køre på min aprilla rs 50 trækker den fint op til 4500 omdrejninger, men så fra 4500 og til 6000 er den sgu lige så langsomt som snot. Og så er jeg nød til at skifte op i anden gear og gøre det samme. og så ned i første for at komme over 6000 omdrejninger, og så er der sgu go i den.

hvad kan det være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aprilla rs 50 dårligt optræk til 4500
  • #1   2. jun 2008 måske din kobling der skal spændes lidt , men er ikk sikker

• #2   2. jun 2008 hvordan spænder man den?? ved du det?

• #3   2. jun 2008 Du kan være 100% sikker på at det ikke er pga koblingen. Det er jo ikke en scooter.

Enten er det fordi din opsætning slet ikke passer sammen - der kan f.eks. være for meget modstand i din udstødning, for lille karburator; etc, eller også er den bare ikke ordentligt indstillet.

• #4   2. jun 2008 Hvad tror du jeg evt skal starte med at kigge efter.. Ham jeg købte den af sagde at det var en tunudstøning på den, og det var det eneste som var lavet ved den.. Men det er jo kun imellem 4500 og 6000 omdrejninger den gør det. Og det er det jeg ikke forstå.. Det er ligesom den begrænser der. og så skal den tvinges til at komme over der. Fx ved at skifte fra anden gear ved 5500 omdrejninger og ned i første. så har du omkring 6500 omdrejninger der, og så er der gang i svinet?

Kommentér på:
aprilla rs 50 dårligt optræk til 4500

Annonce