Indlæser...
Sortering
Starte min knallert Hej jeg har en sonic som kørte fint da jeg fik den indtil her for nyligt jeg skulle starte den og så døde den med det s...
Teknik
Oprettet:
15. mar
Visninger:
95
udstødning Hvilken udstødning vil passe bedst til Aprilla Sonic. Den køre yasuni R lige nu men det er alt for småt. tænkte c10 men...
Tuning
Oprettet:
11. mar
Visninger:
109
lys/blink Aprilla Sonic Min sonic har problemer med lyset så der er kommet nye pærer i men glemte hvilke ledninger der skulle sidde hvor i Spæn...
Teknik
Oprettet:
10. feb
Visninger:
83
Chokerkabel fra Aprilia Sonic passer dette chokerkabel fra Aprilia Sonic på en standard karburator? Jeg skal bruge den fordi jeg har dette kvik gas p...
Tuning
Oprettet:
8. feb
Visninger:
135
2Fast 70 ccm VS Malossi Team Cross Kan det betale sig at købe et 2Fast, når jeg allerede har et velkørende Team Cross? Jeg skal have bygget en Lang Min...
Tuning
Oprettet:
4. feb
Visninger:
346
Sonic forgaffel til jog as Skal man have sonic forfælg på en jog as hvis man har en sonic forgaffel?
Teknik
Oprettet:
27. dec 2024
Visninger:
121
Kan man bruge en 17,5 med laver dyse på standard opsætning til aprillia sonic Hej, jeg har en aprillia sonic jeg skal gøre lovelig, den har 17,5, GG, polini vario og jeg er ikke sikker men måske tu...
Tuning
Oprettet:
9. dec 2024
Visninger:
191
Bedste udstødning til denne opsætning Bedste udstødning til denne opsætning Hej Hvilken udstødning ville være bedst til denne opsætning? min opsætning lyder...
Tuning
Oprettet:
15. nov 2024
Visninger:
248
Knallert prutter når jeg køre Hej sg jeg har er problem, når jeg køre min sonic fra 04 ac så prutter den og lave sådan explosioner ud sf udstødning s...
Teknik
Oprettet:
11. okt 2024
Visninger:
276
passer en sf2 forgaffel på sonic? har en sf2 til dele og skal nak så meget jeg kan fra den og er der nogen der hved om sf2 fælge passer på kort mina? ell...
Styling
Oprettet:
4. okt 2024
Visninger:
125
Sonic gider ikke starte Jeg har puttet r-setup 70cc og 21mm, jeg kørte en lille tur, og den kørte rigtig godt, lige pludselig går den ud, og je...
Teknik
Oprettet:
22. sep 2024
Visninger:
232
tar ikke gas med 65 dyse i 17.5 har 50cc sport Hej, jeg står med en aprillia sonic som ikke tar gas. og jeg har hoppet fra 88-78 og nu ned til en 64 dyse med alle dys...
Teknik
Oprettet:
21. sep 2024
Visninger:
132
Hvordan tager manstator fra resten af ledningsnet Jeg har taget blokken fra min sonic men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal fjerne blokken fra stellet pga alle de le...
Tuning
Oprettet:
20. sep 2024
Visninger:
132
R-setup 70cc og 21mm uden noget indstilling Inde på msp tunings hjemmeside står der under deres sportspakke, st karburatoren er indstillet med dyser og det hele i ...
Tuning
Oprettet:
19. sep 2024
Visninger:
168
Hvilke modeller passer en Aprilla Sonic kort mina blok på? Hvilke modeller passer en Aprilla Sonic kort mina blok på? og hvordan kan man regne ud om den passer eller ikke passer...
Tuning
Oprettet:
17. sep 2024
Visninger:
108
Polini sport på standard krumtap Jeg har en aprilia sonic fra 2005. Ville den kunne hilde til polini sport 70? Med standard kabu med større dyse og GG
Tuning
Oprettet:
29. aug 2024
Visninger:
251
Yasuni z på sonic 2005 Passer yasuni z på aprilia sonic fra 2005? Da den jo er med euro 2 cylinder?
Tuning
Oprettet:
26. aug 2024
Visninger:
166
Udstødning der lyder bedst Lige nu køre jeg med gg på min sonic, på standard cylle, men jeg kunne godt tænke mig st den larmede lidt mere, og lød ...
Tuning
Oprettet:
23. aug 2024
Visninger:
304
Aprillia sonic fra 06 har ikke gnist. Hej, jeg sidder her med en sonic fra 06 med 50cc sport 17,5mm og lidt koblings værk som simpelthen ikke for gnist hverk...
Teknik
Oprettet:
12. aug 2024
Visninger:
114
Har en masse spørgmål Hej sg har endelig fået et arbejde der betaler godt så nu vil jeg have fikset nogle af de problemer min bette jog den n...
Generel Snak
Oprettet:
7. aug 2024
Visninger:
261

Annonce