Forum kategorier

Gilera Stalker..

Gilera Stalker..

Medlemmer: 173
Forside Forum Medlemmer Annoncer Scootere

Indlæser...
Sortering
pinasco 47mm hvilke stempel passer i et pinasco cylender 47mm 70ccm. da jeg mangler et stempel og ikke ved hvad der passer eller kan...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. jul 2012
Visninger:
196
Udstødning til stalker Hej SG Skal ud og købe en anden udstødning til min stalker som ikke skal larme ret meget og skal lige en standrat u...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. aug 2011
Visninger:
219
nye/gamle sæde? Ja, jeg ligger inde med det nye og det gamle model af sæder, i ved det gamle med gilera ringene på og det nye med den g...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. jun 2011
Visninger:
493
hjælp til hebo stempel hej jeg har et hebo cylinder til at ligge uden stempel jeg har så fundet et stempel inde på speedline men man skal væl...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
749
fælge er det mulgit af få en aerox forgaffel tilpasset over på et stalker stel ?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
2. maj 2011
Visninger:
183
Studs og fordeler Der sidder en hane på min studs til min karburator. hvad skal der sidde der? og er der nogle der ved hvor jeg kan skaff...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. apr 2011
Visninger:
386
,. passer c 20 flance på c 21??
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
29. mar 2011
Visninger:
230
Hey. Hey. Jeg ved godt at det her hører til i markedet. - Men er der nogen der har et LC projekt - eller en der kan kører,...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
15. mar 2011
Visninger:
184
Hey :) Nogen der ved hvad Dk's hurtigste Hiper 2 AC køre? :-)
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
6. mar 2011
Visninger:
154
,. har en masse hiper dele jeg skal a med
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
27. jan 2011
Visninger:
165
ledningsnet passer ledningsnettet fra en nrg mc3 over på en staltker?
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
10. jan 2011
Visninger:
194
VIGTIGT!! MIN SCCOTER ER BLEVET STJÅLE VIGTIGT - VIGTIGT !! // Min Speedfight har været stjålet i dag, men er fundet igen. Den stod i ullerslev ved skole. Den...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. dec 2010
Visninger:
183
stalker sælges ? Hej Sg, Jeg står og skal til at sælge min dejlige stalker , og så tænkte jeg på om der ikke var nogle stalker lover der...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
21. nov 2010
Visninger:
470
speedo på nrg fælge nu har jeg lige sat nrg fælge på min stalker men mit speedometer drev passer ikke nu kan jeg bare købe et til en nrg og...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
25. sep 2010
Visninger:
248
Hjelmrum hey drenge er der nogle der har et Hjelmrum de gerne vil sælge skal bruge nyt
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
18. sep 2010
Visninger:
289
Forskel på griber og startdrev? er der nogen forskel på den her: http://www.scooter-shoppen.dk/default.aspx?c=Item&category=11539&item=9287 og så den h...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
13. sep 2010
Visninger:
354
bedømmelse :D Hey :D har lige fået malet min stalker ;b giver i den ikk lige en bedømmelse eller en kommentar ;p
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
1. sep 2010
Visninger:
195
Heey Drenge ;D jeg kunne godt tænke mig i kom med en hurtig bedømmelse af min stalker hvis i lige havde tid ;D
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. aug 2010
Visninger:
328
Til salg Hej jeg sælger min cylinder det er en polini evo 2 der har kørt 86 km den koster 1999,99 fra ny og jeg sælger den for 1...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
30. aug 2010
Visninger:
193
Nrg bytte med okay :D bytte med denne og du kommer min NRG den har bare skildt af og så mengler der støddemper styr st...
Gruppe Diskussioner
Oprettet:
22. aug 2010
Visninger:
234

Annonce