Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
"la franconi" larmer!! er det kun til min samurai den der udstødning larmer eller hvad?
Teknik
Oprettet:
26. sep 2003
Visninger:
241
power lustfilter (samurai) power luftfilter når det er på ska du dyses om???
Teknik
Oprettet:
24. feb 2004
Visninger:
77
dyse til samurai dav er der nogen der ved hva størelse dyse jeg ska ha når jeg har pillet plumben og den orginale dyse er 62,5 jeg har k...
Teknik
Oprettet:
10. mar 2004
Visninger:
110
min samurai skal kører med choker hvordan kan det være at min samurai skal kører med choker. har renset karburaton... hvad er der ellers af muligheder ?...
Teknik
Oprettet:
15. jul 2004
Visninger:
118
Hjælp mig!!!! Jeg ved at et topstykke fra en Yamaha 4 gears passer over på min Suzuki Samurai, men jeg ved ikke om det kan køre samme...
Teknik
Oprettet:
15. jul 2004
Visninger:
88
Hvad for en str. skal dysse være... har en suzuki samurai, der e tun udstødning på. men der er normal dyse på. hvad for en dyse skal der på, før den kører ...
Teknik
Oprettet:
15. jul 2004
Visninger:
178
hviken dysse til min samurai hvilken dysse skal der på min samurai. har kun en tunudstødning eller er der ikke andet, heller ikke powerfilter. Hva...
Teknik
Oprettet:
15. jul 2004
Visninger:
104
hviken dysse til min samurai hvilken dysse skal der på min samurai. har kun en tunudstødning eller er der ikke andet, heller ikke powerfilter. Hva...
Teknik
Oprettet:
15. jul 2004
Visninger:
122
når man har tun udstødning skal man så Jeg har tun udstøndning på min samurai.. har normal dysse. Skal den være større-- den kan nemlig ikke kører uden choker...
Teknik
Oprettet:
16. jul 2004
Visninger:
89
hurtig tun træt til samurai hvordan tuner jeg hurtigt min samurai lidt.. så den kører lidt hurtigere ? Den skal ikke koste.. og ikke svæt.. svar h...
Teknik
Oprettet:
17. jul 2004
Visninger:
64
hurtig tun til samurai det skal være let, ingen penge.. og skal kunne køre lidt hurtigere.. hvad skal jeg gøre-- hurtig svar +
Teknik
Oprettet:
17. jul 2004
Visninger:
71
Hvordan hakker man stempel ? ja hvordan hakker man stempel på samurai ?
Teknik
Oprettet:
17. jul 2004
Visninger:
565
problem med en studs hey jeg har en suzuki samurai.. men jeg ka sku ikk få den skide studs af pga. den åndsvage måde man har lavet det på......
Teknik
Oprettet:
28. aug 2004
Visninger:
101
Suzuki samurai dm50 kører mærkeligt. Har for et par dage siden fået gang i min kærstes dm50, som har stået stille i 6 år :). Har kørt fint de sidste par dag...
Teknik
Oprettet:
5. sep 2004
Visninger:
1.605
Forbremse kabel.... jeg har en suzuki samurai..... men jeg ved ikke hvor forbremse kablet skal sidde der nede, kan ikke finde det, please h...
Teknik
Oprettet:
11. sep 2004
Visninger:
114
forbremse kabel på samurai jeg har en samurai, men kan ikke finde ud af hvor det skal sidde.... please hjælp!!!
Teknik
Oprettet:
11. sep 2004
Visninger:
64
suzuki samurai forbremse,..... kan ikke finde ud af hvor forbremse kabley skal sidde... hjælp mig.... har taget et billede af forhjulet på min profil,...
Teknik
Oprettet:
11. sep 2004
Visninger:
86
Cross skærme på en samurai? Hey.... Jeg har lige købt nogle cross skærme til min suzuki samurai, men jeg kan se at der ingen huller er på de cro...
Teknik
Oprettet:
14. sep 2004
Visninger:
233
Hjælp til plus og minus på DM50 Hey... Hvilke af de her 4 ledninger er plus og minus på en suzuki samurai baglygte? Er det den sorte, den stribede,...
Teknik
Oprettet:
18. sep 2004
Visninger:
210
Lidt hjælp ang. plump på samurai... Hey jeg har tænkt mig at tage plumpen på min samurai...alt er std, hvis jeg så tager bore plumpen ud fra cyl hvor hurti...
Teknik
Oprettet:
25. sep 2004
Visninger:
108

Annonce