Indlæser...
Sortering
At blive stoppet på Supermotard Hej Scootergalleri :) En kammerat og jeg diskuterede hvor stor chancen er for at blive stoppet af politiet på en April...
Generel Snak
Oprettet:
17. jul 2013
Visninger:
1.335
Rem kører ikke ud efter cylinderskift. Efter jeg har monteret et standart cylinder på en PGO T-Rex, har den IKKE kunne kører remmen ud i varioen og har mistet...
Generel Snak
Oprettet:
16. jul 2013
Visninger:
1.207
Bedste pinbolt der kan fås for penge? Hej derude. Jeg er ved at skifte cylinder på min stalker. Da jeg skruede topstykket på, sagde et knæk.... Pokkers, p...
Generel Snak
Oprettet:
16. jul 2013
Visninger:
351
Helt std! Hej jeg har lavet min jog helt std! Delene er originale bortset fra karburatoren det er en 17,5 med en 60 dyse i. ...
Teknik
Oprettet:
16. jul 2013
Visninger:
252
hjælp til indstilling af hot hey sg har en lækker lille hot50 jeg godt kunne bruge en hjælpende hånd med at få indstillet da jeg lidt er en klovn ti...
Teknik
Oprettet:
15. jul 2013
Visninger:
196
For stor dyse? Dav SG. Har nu rodet ustandseligt med min sonic, for at finde ud af hvad problemet er, der gør at den prutter meget ...
Tuning
Oprettet:
15. jul 2013
Visninger:
177
...Fuck det var tæt på!!! Sjov, men dum, lille historie fra i går aftes... Var på vej fra arbejde i Billund, til Grindsted i aftes. Klokken va...
Off Topic
Oprettet:
14. jul 2013
Visninger:
1.160
Puch Maxi - Stempelringe? Jeg står lidt i et dilemma her. Da jeg skal have bestilt en ny stempelring til min Maxi. Spørgsmålet er så, når der st...
Teknik
Oprettet:
14. jul 2013
Visninger:
606
komme ind igen i en facebook gruppe jeg har for langt tid siden meldt mig ud af en facebook gruppe og da der er kommet ro på gruppen igen vil jeg gerne til...
Off Topic
Oprettet:
13. jul 2013
Visninger:
382
Advarselslamper i speedometer Hej SG. Jeg har et lille problem med min Derbi Senda Xtreme fra 2008. Problemet lyder på, at mine advarselslamper oppe...
Teknik
Oprettet:
13. jul 2013
Visninger:
597
Dyrt og eje scooter Har i tænkt over hvor dyrt det egentlig er blevet og eje scooter? ;) Forsikring synes jeg var billigere da jeg lige ...
Off Topic
Oprettet:
13. jul 2013
Visninger:
1.713
19mm black på senda Jeg har en fin senda til og stå som desværre satte sig her i sidste uge :( nu har jeg så sat nyt cylinder på, og har...
Tuning
Oprettet:
13. jul 2013
Visninger:
174
puch maxi k Hej jeg har en puch som jeg har købt. Der tilhørte så det her sæt med den som sad på den. http://www.kgi.dk/product...
Tuning
Oprettet:
12. jul 2013
Visninger:
301
Køb af god knallert til tuning :-) Hej derude. Jeg har kørt rigtig meget knallert, men det er snart nogle år siden :-) Jeg har også fået taget et pa...
Generel Snak
Oprettet:
12. jul 2013
Visninger:
778
Tuning af jog r hvad for en cylinder og udstødning skal jeg købe for at runde de 110 km/t ?
Tuning
Oprettet:
12. jul 2013
Visninger:
362
nummerplade spørgsmål Hey, drenge er ved at være godt træt af de der kneppet scootere så nu vil jeg sku overveje og købe en ny, men den der n...
Generel Snak
Oprettet:
11. jul 2013
Visninger:
290
Vario/kobling Hjælp plz :) Hej derude, jeg søger noget hjælp til et problem jeg har. Gilera stalker med fælgende opsætning: Moto 70CC Spor...
Tuning
Oprettet:
11. jul 2013
Visninger:
370
Ingen lys, ingen strøm Hej! Efter der er kommet et Big max ledningsnet på min hot 50 ( mekaniker mente det var smartes) virker mine lys ikke....
Teknik
Oprettet:
11. jul 2013
Visninger:
1.738
manual til speedfight. Hej. Jeg har købt mig en Peugeot Speedfight 2, men sælger har smidt manualen væk, og så tænkte jeg på om det var no...
Teknik
Oprettet:
10. jul 2013
Visninger:
854
Tager politiet den? Hey SG Jeg sad lige og tænkte over, hvad der skulle til, før at politiet tager en knallert første gang og om det ove...
Generel Snak
Oprettet:
10. jul 2013
Visninger:
855

Annonce