20. jul 2010 Følger: 36 Følgere: 37 Scootere: 9 Emner: 121 Svar: 1.035
Street magic køre underligt? {{forumTopicSubject}}
Hey sg her igår byttede jeg min street magic med en fra samsø hvor jeg også selv bor. og jeg gjorde ham opmærksom på de ting jeg vidste med den. så kørte han rundt hele aftenen for så ham nemlig og der kørte den helt fint. så skriver han idag at han vil bytte tilbage fordi at den ikke køre ordenligt mere. men det gider jeg selvfølgelig ikke da det er sket imens han havde den. så tilbyder at hjælpe ham.. men ved ikke helt hva der kan være galt (: det den gør siger han. at den starter så kan han køre i 12 sekunder så går den ud så skal han starte den igen så køre den 12 skeunder igen og sådan bliver den ved? hva er det der er galt. please hjælp mig sg (:
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.665
jul 2010
Følger: 36 Følgere: 37 Scootere: 9 Emner: 121 Svar: 1.035
feb 2008
Følger: 57 Følgere: 53 Scootere: 5 Emner: 286 Svar: 2.399
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.665
men det kan også være lngt alvorligere og der er det spisfindige tændings system der er på magic, du skal tage et batteri med strøm på brhøver ikke være til magic og sættde det til, evt med nogle ledninger, du kan også bruge en bil batteri men vær forsigtig med ledningerne da kræfterne er utrolige hvis kortslutning sker med så stor energi bag. når der er strøm på polerne i magicen så test igen og den kører ordenligt , er der igen en to valg, cdi eller stator. og her skal du tjekke at streeten kan lade på batteriet du har monteret, der skal være 12 v med motor sluket og 13 i tomgang og 14 med lidt omdrejninger. lader den ikke det er stator eller spændings regulatoren gået, men det er ikke så sansyneligt. men test med batteri på, så er du halv vejs, og skriv igen. jeg svare når jeg ser hændelsen
jul 2010
Følger: 36 Følgere: 37 Scootere: 9 Emner: 121 Svar: 1.035
Street magic køre underligt?